این روزهها در مقابل روزههایی که ما
تو نه سالگی میگرفتیم شوخیه بچههاا
مگه روز تموم میشد و اذان میشد؟
هی کش میومد . .
جانـان۱۲۸ .
محفل ِامروز >>
از همینجا میگم که از این بخش قراره
ادیت "نمصفبچت" داشته باشیم😭💘
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
فصلسوممحفل/هادیوایلاف💕
بمونه اینجا به یادگار از اولین ادیت ِفصل سوم *
https://eitaa.com/fazelenazari/2497
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))