eitaa logo
رویدادها و تحلیل‌ها
3.6هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @azizghazan رویدادها و تحلیل‌ها https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
مشاهده در ایتا
دانلود
هر گاه در نمازت عجله کردی و خواستی زود آن را به پایان برسانی ؛ به یاد بیاور همه آنچه که می خواهی بعد از نماز به آنها برسی و همه آنچهه که می‌ترسی از دست بدهی، به دست آن ذاتی است که در مقابلش ایستاده ای‌.✨ ‹✨ › 💥جنگ نرم ودشمن شناسی https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔹ضربه به شیطان ✍روزی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) شیطان را دید که خیلی ضعیف و لاغر شده است. حضرت از او پرسید: چرا به این روز افتادی؟ شیطان گفت: ای رسول خدا! از دست امت تو رنج می برم و در زحمت بسیار هستم. پیامبر فرمود: مگر امت من با تو چه کرده اند! شیطان گفت: ای رسول خدا! امت شما شش خصلت دارند که من طاقت دیدن و تحمل این خصائص را ندارم. ❶ اول: هر وقت به هم می رسند سلام می کنند. ❷ دوم: با هم مصافحه می کنند. ❸ سوم: هر کاری را که می خواهند انجام دهند، ان شاءالله می گویند. ❹ چهارم: از گناه استغفار می کنند. ❺ پنجم: تا نام شما را می شنوند صلوات می فرستند. ❻ ششم: ابتدای هر کاری بسم الله الرحمن الرحیم گویند. 📚 فضایل و آثار صلوات، ص۳۳ 💥جنگ نرم ودشمن شناسی https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
❇️ مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: ۵۵ هزار جهادگر بسیج در تعطیلات نوروز کنار مردم مناطق محروم بودند 🔵 نکته: در تعطیلات عید نوروز؛ خیلی ها دنبال سفر و مهمانی بودند، بعضی ها دنبال کار و رفع مشکل مردم. هر دو از این کارشان لذت بردند. ولی این کجا و آن کجا!! شاعر چه زیبا گفت: میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است. ✍ محمدعلی برزگر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✨ ﴾﷽﴿✨ 🌿اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ عَلَيْكَ مِنّي سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقيتُ وَبَقِيَ اللَّيْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّي لِزِيارَتِكُمْ، اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَيْنِ وَعَلى عَلِيِّ بْنِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَوْلادِ الْحُسَيْنِ وَعَلى اَصْحابِ الْحُسَيْن🌿
دعای سلامتی امام زمان متن عربی و ترجمه فارسی دعای اللهم کن لولیک بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ به نام خداوند رحمن و رحیم اَللهمَّ کُن لولیَّک الحُجةِ بنِ الحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیهِ و عَلی ابائهِ فی هذهِ السّاعةِ، خدایا برای ولیت حجت بن الحسن که درودهایت بر او و پدرانش باد ، در این ساعت ، و فی کُلّ ساعَة وَلیّا و حافظاً وقائِداً وَ ناصِراً وَ دَلیلاً وَ عَیناً و در هر ساعت سرپرست و نگهبان و پیشوا و یاور و راهنما و دیده بان باش ، حَتّی تُسکِنَهُ اَرضَکَ طَوعاً و تُمَتّعَهُ فیها طَویلاً . تا او را با رغبت مردم در زمینت سکونت دهی، و زمانی طولانی بهره مندش سازی متن خالص عربی دعای اللهم کن لولیک اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
دعای روز دوازدهم ماه مبارک رمضان بسم الله الرحمن الرحیم اللهمّ زَیّنّی فیهِ بالسّتْرِ والعَفافِ واسْتُرنی فیهِ بِلباسِ القُنوعِ والکَفافِ واحْمِلنی فیهِ علی العَدْلِ والإنْصافِ وامِنّی فیهِ من کلِّ ما أخافُ بِعِصْمَتِکَ یا عِصْمَةَ الخائِفین. خدایا زینت ده مرا در آن با پوشش وپاکدامنی وبپوشانم در آن جامه قناعت وخودداری و وادارم نما در آن بر عدل وانصاف وآسوده ام دار در آن از هر چیز که میترسم به نگاهداری خودت ای نگه دار ترسناکان . 💥جنگ نرم ودشمن شناسی https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
25.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📸 🌷حضرت امام خمینی(ره): محرومیت زدایی ، عقیده و راه و رسم زندگی ماست.. 🇮🇷🌹خدمتی بی منّت و خالصانه از غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به روستاهای محروم شهرستان صیدون استان خوزستان🌹🇮🇷 🚧در این روز ها و تعطیلات نوروزی ، جهادگران و پاسداران تیپ یکم زرهی حضرت حجت(عج) نزسا در حال احداث و بهسازی جاده در یکی از محروم ترین و صعب العبور ترین نقاط استان خوزستان میباشند.. ❣کاری جهادی ، که خنده را بر لبان مردمان آن دیار نشاند.. 💥جنگ نرم ودشمن شناسی https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
🔻«عصیان جامعه» در برابر «الزام خدا»؟! 🖊 مهدی جمشیدی ۱. دبیر شورای فرهنگ عمومی در یادداشتی تصریح کرده‌اند: «به هر دلیل فرهنگی، اقتصادی یا سیاسی، توافق یا سکوت نسبت به کشف حجاب، به نوعی در بدنه مردم دیده می‌شود؛ شاید بخاطر گلایه جدی از دولت و ناکارآمدی‌ها و فشارها. [...] من چون نبض جامعه و آخرین اطلاعات افکار عمومی را دارم - و کاش اجازه از مافوق داشتم که آن را منتشر کنم – می‌گویم رسماً جامعه به دو قطب مخالف و موافق اِعمال حاکمیت نظام در این موضوع [حجاب] تقسیم شده.» ( https://www.pcci.ir/fa/news/683366/). مضمون این سخنان را در ماه‌های گذشته تا کنون، فراوان شنیدم، امّا «نتایج» و «لوازم» آن را خیر. اجازه بدهید شفاف و صریح، «دنبالۀ منطقی» و «تبعات قهریِ» این منطق را در چند بند بعدی، بیان کنم تا شاید تنبّهی حاصل شود. ۲. اگر این آمار و این تحلیل مقام رسمی، درست است، پس دیگر چه توقعی از دولت انقلابی باید داشت؟! «مصلحت»، اقتضای عقب‌نشینی از حجاب را دارد و «مطالبه‌گری» هم برخلاف مصلحت است؛ چراکه اصرار بر دخالت حاکمیّت نسبت به مسألۀ کشف حجاب، موجب «تشدید فضای دوقطبی» می‌شود و جامعه را «پاره‌پاره» می‌کند. نوشتم «تشدید فضای دوقطبی»، چون دبیر شورای فرهنگ عمومی بر این باور است که هم‌اکنون نیز در موقعیّت «دوقطبی اجتماعی» به سر می‌بریم و جامعه گرفتار «تشتّت» و «تفرّق» و مستعد «گسستگیِ بحران‌زا» شده است. براین‌اساس، روشن است که «دست‌کاری حاکمیّتی»، وضع را هرچه بیشتر ناگوار و پیچیده خواهد کرد و قطب‌های درون جامعه را به جان هم خواهد انداخت. واقعیّت اجتماعی، آرمان تحقّق حجاب را برنمی‌تابد و حضور حاکمیّت و قانون را در آن تحمّل نمی‌کند. ۳. از این منظر، بهترین کار «تمکین نسبت به واقعیّت فرهنگیِ نوپدید» است تا شکاف مردمی، شدّت نگیرد و بحران نیافریند. هیچ «دفاع مقدّس» و هیچ «فتح خرمشهر»ی در میان نیست، بلکه باید خود را برای نوشیدن «جام زهر» در آخرین پردۀ این «عقب‌نشینیِ عرفیِ ضدّفرهنگی» - و نه دفاعِ مقدّسِ فرهنگی - آماده کرد. هرچه هم که در نقد برهنگی در غرب و مذمّت کشف حجاب و تبعات آن و اثبات حجاب‌مندی زنان در عمق تاریخیِ جامعۀ ایران و ... گفته شود، همه‌وهمه، حرف‌های شیرین و گوش‌نوازی هستند که امکان تبدیل‌شدن به «سیاست رسمی» و «اقدام حاکمیّتی» ندارند. «شرایط امکان»، از دست رفته و حاکمیّت، «قفل» شده است و حاکمان همچون اهل بحث و گفتگو و سخن، بضاعت و امکانی جز «موعظه» و «دعوت» و «تبیین» ندارند. این‌همه به آن دلیل است که «شرایط اِعمال قدرت رسمی» زائل شده است و نباید با «اصرار نابجا» و «حسّاسیّت نابهنگام»، این وضع ناخوشایند و تلخ را «آشکار» کرد. وقتی «اقتدار» فروپاشیده است، حاجت به «قدرت» فزونی می‌گیرد و در این حال، شکاف «دولت» و «ملّت» رخ می‎نماید. جامعۀ ناسازگار با دولت، جز زبان قدرت نمی‌فهمد، امّا مسأله این است حتّی به‌کاربستن اهرم قدرت هم هزینه‌های گزاف در پیش دارد. ۴. این یعنی حجاب، هرچه که مطلوب و نافع هم باشد، باید «اختیاری» و «داوطلبانه» بشود و «حاکمیّت» و «قانون» در برابر آن، موضع سکولار را برگزیند. این «باید»، خواست دولت انقلابی نیست، بلکه خواست بخشی از جامعه است که دولت نیز باید به‌ناچار به آن گردن بنهد و تسلیم بشود. «دولت»، سکولار نیست، امّا اگر «بخشی از جامعه» سکولار شد و حکم دین را برنتابید، همواره دولت نمی‌تواند بر سر اجرای حکم الهی، چانه‌زنی و اِعمال قدرت کند و از شوکت و هیبت خود برای تحقّق شریعت بهره بگیرد. دولت اگر گامی پیشتر بنهد و با جامعه دست‌به‌گریبان بشود، «اساس» و «کیان» فرو خواهد ریخت و «شیرازه» از هم خواهد پاشید. در این موقعیّت، حاکمیّت تنها می‌تواند همچون گروه‌های خودجوشِ فرهنگی یا اصحاب قلم یا سخنرانان، به «تبلیغ دربارۀ حجاب» همّت بگمارد و برای مردم دربارۀ فضایل و محاسن آن بگوید، امّا دیگر این امکان و مجال را در دست ندارد که جامۀ «قانون» و «بایدِ حکومتی» بر تن این ارزش نماید. ۵. اینک دو پرسش انتقادی و نقضی را دربارۀ «نوشتۀ» دبیر شورا و «نتایج نانوشتۀ» - و البتّه ناخواستۀ - آن با ایشان در میان می‌گذارم و متواضعانه، خواهان تجدیدنظر ایشان در موضع‌شان هستم: اوّلاً، آن بخشی از مردم که مخالف دخالت حاکمیّت در مسألۀ حجاب هستند، مخالف هر نوع دخالت حاکمیّت هستند؟ آیا دخالت «هوشمند» و «غیرمستقیم» هم مانند دخالت «میدانی» و «عینی» برتابیده نمی‌شود؟ آیا تجدیدنظر در «روش‌ها» و «سازوکار»، موجب «بازاندیشی مردم» نخواهد شد؟ ثانیاً، اگر هر آنچه که گفته و تحلیل شده است، درست است، آیا حاکمیّت دینی تکلیف ندارد که این بخش از جامعه را نسبت به چالش‌های برآمده از برهنگی آگاه سازد و «چرخش نگرشی» بیافریند؟ تسلیم‌شدن و انفعال، تنها گزینه است؟ این منطق «دموکراسی سکولار» است یا «مردم‌سالاری دینی»؟ 💥جنگ نرم ودشمن شناسی https://eitaa.com/joinchat/16768