فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خروجی اتاقهای فکر برای طرح کشته سازی در عراق!
اینجا میدان جنگ نیست و این عدهای که داخل میدان هستند مردم عادی نیستند
اینها بازیگرانی هستند که در حال تهیه فیلم برای کشتهسازی علیه دولت عراق نقش بازی میکنند. زمین میخورند بلند میشوند و اینگونه میشود که احساسات مردم را با فیلمهای ساختگی به تحریک درمیآورند و سازمانهای بینالمللی را علیه دولت بسیج میکنند
مشابه همین صحنه در ایران هم بوده
@jaryan_s
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ امروز درحالی به خاطر رد صلاحیت چهره های مساله دار به #شورای_نگهبان میتازند و از #انتخابات_تشریفاتی سخن می گویند که دو دهه قبل با تعطیل کردن انتخابات میخواستند هاشمی را رییس جمهور مادام العمر کنند؛
❗️آن هم با این استدلال که او یک انسان استثنایی است که در قالب قانون نمیگنجد!
○ امیرحسین ثابتی
@jaryan_s
🔺اراذل سیاسی
✍وقتی از نفوذ صحبت میکنیم دقیقا این نمونهی بارزش هس!
@jaryan_s
⭕️ توییت استاد #رائفی_پور در پاسخ به محمود صادقی
🌐 twitter.com/a_raefipour1/status/1222499719454371846?s=19
@jaryan_s
🔺افغانستان به جز "انتخابات الکترونیک" یک وبسایت مبارزه با فساد هم دارد که اموال مسئولین را با جزئیات اعلام کرده است.
جالبتوجه رئیس جمهور و مسئولینی که حاضر نیستن ثروتشون رو اعلام کنن و با بیشرمی تمام، کشور همزبان و همسایهی رو تمسخر میکنند.
@jaryan_s
👤 توییت استاد #رائفی_پور درباره طرح #شفافیت_آراء_نمایندگان و درخواست از آقای محمود صادقی
🌐 twitter.com/a_raefipour1/status/1222982474139127808?s=19
@jaryan_s
5.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حضرت آیتالله بهجت(ره):
«با کفار و أتباع کفار و اشباه کفار، رفاقت و دوستی نداشته باشید.»
📚 بیانات در دیدار با جمعی از بانوان.
@jaryan_s
🔺از همون اولم عشق مذاکره با مستکبران عالم رو داشت، همون وقتم به دشمنان لبخند میزد😕
@jaryan_s
7.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴فاطمیه یعنی اعتراض به جنایت «سکوت مردم»
🔴«جامعهترس بودن» ریشۀ سکوت افراد در موقع امر به معروف و نهی از منکر است
🔴احساس ضعف و ترس نسبت به جامعه، عامل روانیِ گرایش به دین فردی است
👈🏻 فریادهای فاطمیه بر سر جامعۀ دینی(ج۲)
🔰 چرا ما اکثراً دین را یک امر فردی میدانیم و زیاد به ابعاد اجتماعی دین، نمیپردازیم؟ ریشۀ این مشکل بیشتر از اینکه جهل ما باشد، یک ویژگیِ روحی و روانی است که اکثر انسانها دچارش هستند و آن «جامعهترس» بودن است.
🔰 آدمها نوعاً نسبت به جامعه، منفعل و ترسو هستند؛ یعنی از انبوهیِ جمعیت میترسند و مقهور آن میشوند لذا نسبت به جامعه صرفاً احساس متأثرشدن دارند نه مؤثر بودن بر جامعه.
🔰 یکی از علامتهای مقهورشدن و تحت تأثیر جامعه قرارگرفتن این است که اگر کسی یا گروهی، ما را تشویق کند حالمان خوب بشود و اگر ما را تحقیر و تمسخر کند، حالمان بد بشود.
🔰 کسی که نسبت به جامعه احساس ترس داشته باشد، نمیتواند اهلِ امر به معروف و نهی از منکر باشد و موقع امر به معروف، ساکت میشود. چون امر به معروف یعنی «من قدرت دارم جامعه را تغییر بدهم. من میخواهم بر جامعه تأثیر بگذارم و نمیخواهم از جامعه متأثر بشوم.»
🔰 تربیت دینی ما میگوید که نباید جامعهترس، منفعل و متأثر نسبت به جامعه باشیم. اینکه خیلیها امر به معروف و نهی از منکر را ترک میکنند بهخاطر ضعف و انفعال نسبت به جامعه است. خیلی از آدمهای خوب، حاضر نیستند از آبروی خود در راه دین خدا خرج کنند چون شجاعتِ این کار را ندارند.
🔰 اگر مسئولان جامعهای بد باشند و خرابکاری کنند، آدمهای خوب و معتبر جامعه هم مقصرند؛ چون اینها اگر فریاد بزنند، هیچ مسئولی جرأت خرابکاری نخواهد داشت. این آدمهای خوب، کِی سکوت میکنند؟ وقتی که از جامعه بترسند، نه از خدا.
🔰 فاطمیه و عاشورا، در واقع قیام و اعتراض نسبت به جنایت مردم است؛ جنایت سکوت و تنهاگذاشتنِ ولیّ خدا! فاطمیه «به راه آوردنِ مردم» با پهلوی شکسته است. زینبیه هم فریاد بر سر مردم با چادر خاکی است.
👤علیرضا پناهیان
🚩هیئت ثارالله قم - ۹۸.۱۱.۷
👈🏻 متن کامل + صوت:
📎 Panahian.ir/post/5936
@jaryan_s