15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انفجارهای پیاپی در دبی این شهر را لرزاند. طبق معمول باید منتظر رفتارهای زلنسکی مانند اولاد زاید و مکتوم باشیم. ایران هشدارهای لازم را به این شیخکهای مزدور داده بود؛ صلیبیهای متجاوز و تروریست از این مناطق به زیرساختها، شهرها، مدارس، بیمارستانها و منازل مردم ایران حمله میکنند. ایران باید سطح حملات خود به این شیخنشینها را چند برابر کند؛ آنها باید بدانند که وضعیت به آن شکلی که فکر میکردند پیش نمیرود. سالهاست که بن زاید، این منطقه را به جولانگاه یهود تبدیل کرده تا علیه کشورمان دست به خرابکاری و ترور بزنند.... اما ایرانی باخت نمیدهد.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #EQ
❖ دبیرکل حزبالله: ما از رویارویی قبلی درسهایی آموختهایم و اسرائیل هدف واقعی ما نیست
● ما با تجاوزی مستمر علیه لبنان مواجهایم که ۱۵ ماه است ادامه دارد.
● تلاشهای دیپلماتیک در لبنان به طرز فجیعی شکست خورده و نتوانسته از حملات اسرائیل جلوگیری کند.
● ما در موقعیت دفاع مشروع از لبنان هستیم.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #AS
▣ سازمان اطلاعات سپاه
•• مردم ایران، سلام
● در بیانیه اول مرتبط با آشوبهای دیماه، اعلام گردید که اغتشاشات خیابانی، مقدمه ضربه نظامی خواهد بود.
اکنون دشمن شرور، مستأصل در دستیابی به اهداف نبرد میدانی، مجدد القاء ترس و آشوب خیابانی را دنبال میکند. البته ضربهای محکمتر از ۱۸ دی در انتظار «نو داعشی» هاست.
حضور مستمر در صحنه و تداوم همکاری با سامانههای ۱۱۰، ۱۱۳ و ۱۱۴ از شما و مبارزه شبانهروزی با «بیوطنهای داخلی» از ما.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #AS