هدایت شده از تحلیلگاه🖋️
⬤ پدافند مردمی، یک الزام جنگی است.
• وقتی کانون های شورشی مجاهدین سازمان دهی شدند، وقتی گروهک تروریستی پهلوی بهوجود آمد، پروژه 18و 19 دی ماه به ثمر مینشیند.
• متقابلاً، دفاع مردمی ایران باید به صحنه ورود کند.
• بله، حضور خیابانی مردم، لازم است.
اگر این حضور نبود، پس از 9 اسفند، تروریستها زمین را به آسمان پیوند میدادند.
• اما برای ماههای پیشرو «فاصله احتمالی تا شروع جنگ بعدی»، صرف حضور خودجوش، کافی نیست.
• نقشه دشمن این است:
پس از وقوع آشوب «ناشی از بحران های اقتصادی»، نیروهای خود را به صحنه تزریق کند و سپس، جنگ را با شدتی بیشتر، آغاز شود.
• در این شرایط، بسیج بیش از گذشته اهمیت پیدا میکند.
لازم است که نیروی برانگیخته شده مردم، به سمت نیازهای کشور «در تمام حوزهها» و خصوصاً امور امنیتی، هدایت شود.
✔️ علاوهبر تغییر نوع نگاه و تبدیل بسیج به نیروی مقاومت، باید فردی تحول آفرین، کارآزموده و خط شکن را به فرماندهی آن برگزید.
داشتن نگاه امنیتی و سابقه عملیاتی، میتواند به موفقیت این فرمانده «در کوتاه مدت»، کمک کند.
@taahlilgah
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا