لبنان خواستار غرامت شد، اما نه از آمریکا و اسراییل، از ایران!
◆ تعدادی از نمایندگان مجلس لبنان به ساختمان نخست وزیری رفته و عریضهای به نخست وزیرِ آمریکایی لبنان دادند که طرح قانون «الزام مطالبه دولت لبنان از ایران برای پرداخت غرامت ضررهای جنگ لبنان» را پیشنهاد کردند.
◇ نمایندگان نوکر آمریکا عبارتند از غسان حاصباني، أشرف ریفی، جورج عقيص، فؤاد مخزومي، ميشال دويهي، سليم الصايغ، ميشال معوّض، و رازي الحاج.
◉ این افراد و امثال آنها سالها حزبالله را به ترور مقامات مخالف متهم کردند اما بدون هیچ ترسی دشمنی میکنند.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #RT
12.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیدن ویدیو در یوتیوب
https://www.youtube.com/@nezamitarin?sub_confirmation=1
دیدن ویدیو در آپارات
https://aparat.com/v/sws48ea
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 بیانیه حزبالله لبنان درمورد نقض مجدد آتشبس توسط دشمن صهیونی
🔻 ارتش دشمن اسرائیلی ساعت 11:30 به سمت گروهی از غیرنظامیان در شهر النبطیه که مشغول باز کردن راهها و بیرون آوردن اجساد شهدا از زیر آوار بودند، تیراندازی کرد.
● این حمله خیانتآمیز که توسط ارتش دشمن انجام شد باعث شهادت دو شهروند غیرنظامی، یکی از آنها کارمند شهرداری، و زخمی شدن دیگران شد.
● مقاومت اسلامی هشدار میدهد که اقدام دشمن نقض آشکار آتشبس است که مقاومت تاکنون به آن پایبند بوده است.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #HH