سلام .وقت بخیر .ایام عزاداری رو تسلیت میگم . از اولین روز جنگ در نهم اسفند تا امروز (تاسوعا)تلگرام رو فعال نکرده بودم .امروز تلگرام رو که باز کردم تعداد پیامهایی رو که تو این فاصله کار کردین رو دیدم .گفتم شاید برای شما هم جالب باشه
#ارسالی_مخاطبین
@jaykhas🇮🇷🔥 | #EQ
⭕️ والاستریتژورنال: اسرائیل با فشار آمریکا برای عقبنشینی نیروها از جنوب لبنان مواجه است، درحالی که نتانیاهو به دنبال حفظ «منطقه امنیتی» در داخل خاک لبنان است
● یکی از پیشنهادهای در حال بحث این است که نیروهای اسرائیلی از مناطق محدودی در جنوب لبنان به عنوان بخشی از پروژههای آزمایشی عقبنشینی کنند و نیروهای مسلح لبنان مسئولیت آن مناطق را بر عهده بگیرند.
@jaykhas🇮🇷🔥 | #HH