eitaa logo
جبهه تمدّن ساز انقلاب اسلامی
1.9هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
2.5هزار ویدیو
121 فایل
⚠️دشمن هر نوع تفکر لیبرالی و نئولیبرالی خادم کانال: @jebhetse_1
مشاهده در ایتا
دانلود
تحریف تاریخ! به جای تاریخچه عجیب، تاریخچه صحیح را بنویسید! مشروح مذاکرات قانون اساسی موجود است. ۷۰فقیه جامع‌الشرایط منتخب مردم آن را نوشتند و ۹۹.۵درصد مردم به آن رای دادند. ظاهرا منافع شما در دروغ است! ✍سیدامیرحسین حسینی ✅به افرا بپیوندید: @afra_eco
جبهه تمدّن ساز انقلاب اسلامی
تحریف تاریخ! به جای تاریخچه عجیب، تاریخچه صحیح را بنویسید! مشروح مذاکرات قانون اساسی موجود است. ۷۰ف
📎خداروشکر تمام مشروح مذاکرات قانون اساسی و تعداد آراء افراد مجلس موجود است و جایی برای تحریف باقی نمی ماند. ⚠️همچین مجلسی که این همه مجتهد اسلام، دور هم نشسته باشند و قوانین را براساس موازین اسلامی نوشته باشند، در هیچ جای تاریخ پیدا نمی کنید. مجتهدینی که عده ای از آن ها، بعدها، جزو مراجع جهان تشیع شده اند. 💡مشروح مذاکرات مربوط به اصل ۴۴ قانون اساسی را در لینک زیر با شناسنامه موجود در عکس می توانید مشاهده کنید: 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 https://www.shora-gc.ir/files/fa/news/1399/11/5/10919_891.pdf @jebhetse
هدایت شده از خبرگزاری فارس
سخنگوی وزارت خارجه: آنانکه باد می‌کارند، طوفان درو می‌کنند 🔹کنعانی خطاب به مقامات فرانسوی: آنانکه باد می‌کارند، طوفان درو می‌کنند، ما از تخریب و آشوب حمایت نمی‌کنیم، اما می‌گوییم به‌جای آشوب‌آفرینی در دیگر کشورها، صدای مردم خود را بشنوید و از خشونت‌ علیه آنان بپرهیزید. 🔹دولت فرانسه باید با مردم خود گفت‌وگو کند و صدایشان را بشنود.‏ اینگونه خشونت‌ورزی، هیچ سنخیتی با نشستن بر کرسی درس اخلاق و موعظه به دیگران ندارد. 🔹همچنین معترضان فرانسه منتظرند تا کلیپ دسته‌جمعی وزرای زن اروپایی، استرالیایی و کانادایی را در حمایت از زنان معترض فرانسوی ببینند. @Farsna
💡‏«ترجمه خواندنی قرآن» را در بازار اندروید ببین: http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.trk.qur&ref=share @jebhetse
هدایت شده از محسن قنبریان
خدای آتش نشان نه آتش فشان.mp3
4.67M
🔅 خدای آتش نشان نه آتش فشان! در نگاه عرفانی قرآن هم "آتش"، هم "آتش زن" و هم "آتش گرفته" خود ماییم. کجای ما آتش است؟ اعمال فاسد، اخلاق فاسد، عقاید فاسد! خدا کسی را بخاطر خوردن مال یتیم آتش نمیزند. کسی که مال یتیم می خورد، آتش میخورد! نفس ابلیسی ما آتشفشان است! هردم آتشی برمی افروزد. از قضا خداوند آتشنشان است! هزاران شعبه آتشنشانی در زندگی ما دارد: عرفه، قدر، کربلا، دعا و توسل، کمک به فقیر، مریضی و تب، نگاه به کعبه و امام و عالم ربانی و... وای برما اگر با این همه آتشنشانی خدا، باز قیامت در آتش فشانی نفس مان مانده باشیم! محسن قنبریان ☑️ @m_ghanbarian
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی
1.57M
در پاسخ به یادداشت دکتر رسول بخشی در مورد رابطه نقدینگی و تورم و نقدی که به صحبت‌های دکتر جبرائیلی داشتند. ♨️ اقْتِصادِفَرهَنگی: 🇮🇷 💠 @h_abasifar
هدایت شده از خبرگزاری فارس
9.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 شهر عشاق یا زباله‌دان 🔹بیش از یک میلیون نفر دیروز در سراسر فرانسه علیه طرح اصلاحات بازنشستگی رئیس‌جمهور این کشور تظاهرات برپا کردند و بیش از ۴۵۰ نفر نیز بازداشت شدند. 🔹رفتگران هم مثل بسیاری از اصناف دست به اعتصاب زده‌اند. فقط در پاریس حدود ۱۵ هزار تن زباله انباشت شده است. @Farsna - Link
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
✨رقبای همدم... اعم از دسته بندی‌های سیاسی موجود در کشور، یک دوگانگی جدی میان مدیران و نخبگان ما در عرصه اقتصادی وجود دارد که به اختلاف دو بینش مربوط می‌شود. 1️⃣یک بینش، ضمن اینکه بخش خصوصی را موتور محرک اقتصاد می‌داند و مخالف تصدی‌گری دولتی است، قائل به ایفای نقش حامی، هادی و ناظر توسط دولت در اقتصاد است و به موازات کاهش تصدی‌گری دولت، افزایش قدرت و ابزارهای حمایتی، هدایتی و نظارتی آن را ضروری می‌داند. این بینش برای اشراف و نظارت دولت بر فعالیت‌های فعالان اقتصادی، اختیارات بی‌حد و حصر قائل است. این بینش می‌گوید  نباید "آزادی فعالیت‌های اقتصادی را این جور معنا کنیم که آن کسانی که قدرت فعالیت و مانور اقتصادی دارند، آزادند هرچه خواستند تولید کنند، هرجور خواستند عرضه کنند، هر وقت خواستند توزیع کنند، هرجور خواستند بفروشند، هر جور خواستند مصرف کنند". باور این بینش این است که "اگر این حق برای حاکم اسلامی نباشد و مردم بدون نظارت دولت و بدون رعایت سیاست‌های دولت تلاش اقتصادی را شروع کنند و انجام بدهند، این یقینا در جامعه به طغیان، به ظلم، به بغی، به فساد منتهی خواهد شد و همان وضعیتی پیش خواهد آمد که دردنیای سرمایه‌داری هست". 2️⃣اما بینش دیگر، به تاسی از مکتب نئولیبرالیسم معتقد به سپردن اقتصاد به دست نامرئی بازار است و برای دولت، نقشی در اینکه در اقتصاد چه چیزی و به چه نحوی تولید شود، چگونه توزیع شود و چگونه مصرف شود، قائل نیست. این نگاه دوم اساسا کاری به مسئله تولید و عرضه و ایفای نقش دولت در آن ندارد و با مکانیسم قیمت به دنبال مدیریت اقتصاد است. تلاقی و تنازع این دو نگاه، تقریبا در هر مسئله‌ای در کشور خود را نشان می‌دهد؛ و نگاه دوم که مع الاسف به دلیل انتفاع جریان سرمایه‌داری از آن، نگاهی غالب شده است، میان طیف‌های سیاسی متضاد، پیروانی همسو و همدم دارد. بینش دوم، در بزنگاه‌های مختلف، به هر ابزاری متوسل شده و سیاست مورد نظر خود را به کشور تحمیل کرده است؛ و میتوان به جرئت مدعی شد که بسیاری از ناکامی‌ها و تلخکامی‌های اقتصادی ما در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف، ناشی از غلبه همین نگاه است. نگاهی که معیشت می‌سوزد و نابرابری می‌سازد... @syjebraily