14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این کلیپ رو حتماً ببینید به زبان خیلی ساده و روان داستان بدهی که اصلاحات میگن رئیسی برای پزشکیان جا گذاشته رو توی یک دقیقه تقریباً توضیح داده
🆔@Tanzsiysii
اگر حسین بن علی بود میگفت: اگر میخواهی برای من عزاداری کنی، برای من سینه و زنجیر بزنی، شعار امروز تو باید فلسطین باشد.
شمرِ امروز موشه دایان است. شمرِ هزار و سیصد سال پیش مُرد، شمرِ امروز را بشناس. امروز باید در و دیوار این شهر با شعار فلسطین تکان میخورد.
مرتّب دروغ در مغز ما کردند که این یک مسئله داخلی است، مربوط به عرب و اسرائیل است.
📕حماسه حسینی، ج ۱، ص۲۷۳
#یک قدم برای حسین ع
#ایجاد تمدن نوین اسلام محمدی
🔸ترویج آثار شهید مطهری به زبان روز
#متفاوت_باشیم_نه_بی_تفاوت
#مطالبه_گری_اثر_دارد
#جبهه_ملی_همت
#نشر_حداکثری
#رسانه_باشیم
🌷🌹🌻🌷🌹🌻🌷🌹🌻🌷
🌹إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ {۱۱ رعد} 🌹
♦️لینک رسمی جبهه ملی همت (هسته های مردمی تحول خواه) 👇
🆔 ایتا : https://eitaa.com/jebheye_hemmat
🆔 اینستاگرام : @jebheyehemmat
8.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روضه امشب همین باشد کافیست 😭😭
#متفاوت_باشیم_نه_بی_تفاوت
#مطالبه_گری_اثر_دارد
#جبهه_ملی_همت
#نشر_حداکثری
#رسانه_باشیم
🌷🌹🌻🌷🌹🌻🌷🌹🌻🌷
🌹إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ {۱۱ رعد} 🌹
♦️لینک رسمی جبهه ملی همت (هسته های مردمی تحول خواه) 👇
🆔 ایتا : https://eitaa.com/jebheye_hemmat
🆔 اینستاگرام : @jebheyehemmat
🗒 به سوی تجربهای دوستداشتنی
۱. اتفاقات دشواری در طول چند سال اخیر برای حقیر رخ داد و هر بار، حجم انبوهی از فشارها و ملامتها و تخریبها روانهی من شد. من در هر دوره، صبر کردم و کوشیدم به کنشگری فکریام در عرصهی عمومی ادامه بدهم و صحنه را خالی نکنم. از حضور در دادگاه گرفته تا ترور شخصیت تا توهینهای خیابانی و مجازی تا انتشار نشانی خانهام و ... از جمله گرفتاریها و چالشهای بودند که در برابرم سربرآوردند. روزگار بر من، بسیار سخت و تلخ گذشت و اغلب، حس غربت و تنهایی، در من نفس میکشید. زخمههای دگراندیشان به کنار، مؤاخذههای دوستان اما روحم را خراشید.
۲. من از نویسندگی و تحقیق و تألیف کتاب، به قلمرو رسانه پا گذاشتم و همواره تلاشم این بود که تفکر اصیل اسلامی و انقلابی را به عرصهی عمومی سوق بدهم و متنها و گفتارهای فاخر تولید کنم. من از دریچهی فکر و اندیشه به مسألهها نگریستم و زیر سایهی هیچ جریان سیاسیای ننوشتم و نگفتم. قصد من، ادامهی کاری بود که سیدمرتضی آوینی در مجلهی سوره انجام داد. این قلهی مرتفع، الگو و سرمشق من بود. هر تفسیری جز این، با نیات و انگیزههای من همخوان نیست.
۳. اکنون به دلیل ملاحظهها و محدودیتهای ناگفتنی اما مهم و قطعی، بار این تکلیف از شانهی من برداشته شده و دیگر، ماندنم در فضای رسانه، به صلاح خودم و انقلاب نیست. من نمیتوانم در چهارچوبهای محافظهکارانه بنویسم. اگر بنا باشد که میان ننوشتن و محافظهکارانه نوشتن، یکی را انتخاب کنم، ترجیح میدهم که از عرصهی رسانه خارج بشوم و ننویسم. من در قفس قواعد تنگنظرانه نمیگنجم و نفسم به شماره میافتد. میخواهند خودم نباشم و این جنگ دائمی من با بسیاری بوده که خویشتن مرا برنمیتابیدند. میخواهند خویشتن مرا از من بگیرند و یک محافظهکار بیخطر و بیخاصیت از من بسازند. قلم من، هر سطرش فریاد میزند و اعتراض میکند و صراحت میورزد. ترجیح میدهم که نباشم، بهجای اینکه آنگونه که دیگران میپسندند، باشم.
۴. به انتخاب و ارادهی خودم، تمام نوشتهها و گفتههای این کانال را حذف کردم و در انتظارم که خود کانال را نیز حذف کنم. کانالهای من در ایتا و ویراستی، به دست دیگران مسدود نشدهاند و مدیران این دو پیامرسان، بهنهایت، مساعدت و همدلی داشتهاند. این انتخاب، تصمیم شخص خودم نسبت به شرایط جدیدی است که در آن قرار گرفتهام. دربارهی دیگران نیز باید گفت هیچ اجبار پیدا و تحمیل مستقیمی نسبت به من، در میان نیست.
۵. از دوستان ایتا و ویراستی سپاسگزارم که فریادها و نقدهای گزندهی مرا برتابیدند و مدارا ورزیدند. از مخاطبان عزیز نیز قدردانی میکنم که این نوشتههای برآمده از فکر و درد را خواندند و بارها و بارها، تشویق و تأیید کردند. به حول و قوهی الهی، نویسندگان جوانتر و خوشقلمتر و بیحاشیهتر، این مسیر را ادامه خواهند داد. پیشاپیش از یکایک شما متشکرم که اجازه میدهید فرصت و مجالم را بهطور کامل، صرف نگارش کتاب نمایم و بر ماندنم در رسانه، اصرار نمیورزید. رضایت قلبی و باطنیام این است که از تنشها و تکانههای آزاردهنده و کلافهکننده رها بشوم و به خلوت و عزلت تحقیقاتی پناه ببرم و دیگر در رسانههای مجازی و واقعی و ملی و غیررسمی، ظاهر نشوم. مجال بدهید که بر علاقه و تکلیف بنیادیام تمرکز کنم. تا آنجا که مقدور بود، ایستادم و هزینه دادم و فشار خریدم و دشنام شنیدم. اینک چهارچوبها و قواعد دیگری مطرح شدهاند که طبع و تمایل من، آنها را برنمیتابد. اگر ادامه بدهم، دچار گمگشتگی نسبت به خودم میشوم. از نیروهای بهواقع انقلابی و مؤمنی که باعث رنجشخاطر آنها شدهام و این حس را در آنها برانگیختهام که نگاه و ادبیاتم در رسانه، گزند به انقلاب رسانده و هزینهساز و حاشیهتراش بوده است، عذر میطلبم.
مهدی جمشیدی
۲۱ تیر ۱۴۰۳
https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
بارش سبز ۳۷ :
دریده شدن حلقوم فریادها ؛ نتیجه سکوت حنجره ها بود .
🌹🌷🌻🌹🌷🌻🌹🌷🌻🌹
♦️کانال مدرسه همت 👇
🆔 https://eitaa.com/modirane_enghelabie_tahavolkhah
✅ انتشار بدون لینک و با هر نامی ، بلامانع می باشد
شبنم آموزش ۱۷ : (فقهی)
موضوع : حکم بیعت با حاکم جائر
بیعت با حاکم جائر، سه مرحله دارد، مرحله اول حکم اولی آن است که بیعت با جائر، برای امام و غیر امام حرام است. مرحله دوم حکم ثانوی به اقتضای تقیه است که بیعت در شرایط تقیه و اضطرار جایز می شود. مرحله سوم توقف حکم ثانوی، از جهت آنکه بیعت حتی در شرایط اضطراری، مفاسد بزرگی به دنبال دارد. در این مرحله بیعت کردن حتی به قیمت جان دادن هم جایز نیست
کتاب «نگاه فقه به حادثه عاشورا» سروش محلاتی
🌹🌷🌻🌹🌷🌻🌹🌷🌻🌹
♦️کانال مدرسه همت 👇
🆔 https://eitaa.com/modirane_enghelabie_tahavolkhah
✅ انتشار بدون لینک و با هر نامی ، بلامانع می باشد
📔 کتاب "اهالی تپه ی ندبه" منتشر شد
دومین اثر مکتوب حجت الاسلام محسن قنبریان
از کودکی داستان کربلا را برایمان اینگونه تعریف کرده اند که سپاه بزرگ یزید به فرماندهی عمر سعد با آن وضعیت یا سپاه کوچک امام حسین(ع) قتال کرد و همه را کشت و...
اما کمتر کسی از گروه سومی که در کربلا حاضر بودند و جمعیتشان کم هم نبود گفته است. اصحاب تلّ، یا همان اهالی تپه ندبه...
کتاب اهالی تپه ندبه نوشته حجت الاسلام محسن قنبریان به صورت اختصاصی به این گروه سوم پرداخته است.
در واقع این کتاب مجموعه بیانات و تحلیل های عاشورایی پیرامون ویژگی های نهضت اباعبدالله و ویژگی های مردم کوفه و روانشناسی سیاسی این جریان است.
🔗 جهت سفارش اینترنتی کتاب میتوانید از سایت نشر معارف اقدام کنید:
https://nashremaaref.ir/product/416054
☑️ @m_ghanbarian
🌹🌷🌻🌹🌷🌻🌹🌷🌻🌹
♦️کانال مدرسه همت 👇
🆔 https://eitaa.com/modirane_enghelabie_tahavolkhah
✅ انتشار بدون لینک و با هر نامی ، بلامانع می باشد