eitaa logo
تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
587 دنبال‌کننده
10.7هزار عکس
5.2هزار ویدیو
522 فایل
جبهه اتحاد دانشگاهیان بصیر ایران
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ فرمودند کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد، دیرتر به آرزویش میرسد و زودتر به آنچه میترسد گرفتار میشود ( تحف العقول، صفحه ۲۴۸) @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ السلام علیک یا اباعبدالله ع و علی الارواح اللتی حلت بفنائک. ⭕️علیکم منی جمیعا سلام الله ابدا مابقیت و بقی اللیل و النهار و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم. ⭕️ السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین جمیعا و رحمة الله و برکاته التماس دعا نشر مطلب بهر نحوی آزاد است 🇮🇷 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ┈••✾•🌹🌿🌺🌿🌹•✾••┈ @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
انا لله ‌و انا الیه راجعون رحلت برادر عزیزم آقا روح الله حسینیان را به مقام ولایت دامت برکاته، به همه مجاهدین، انقلابیون، ولایتمداران، عزیزان روحانی، خاندان محترمشان، و به ویژه آقازادگانشان تسلیت می گویم. آن عزیز نمودار شهامت، جسارت، صلابت و شجاعت بود، که از دوران نوجوانی او را به این ویژگی ها می شناختم. حمد خدای را که خط ولایت و ولایتمداری را همیشه در همه برهه ها دنبال می کرد و مشی او الگوی اهل ایمان بود. انشاالله که از رحمت حضرت سیدالشهدا در این ماه برخوردارو با اصحاب آن مولای عزیز محشور شود. خداوند به همه بازماندگانشان صبر و اجر عطا فرماید. مرتضی آقا تهرانی ۹۹/۰۶/۰۴ @paidarialborz
هدایت شده از محمدمهدی ماندگاری
فهمیده هستیم یا متوهم؟.mp3
11.44M
👆فهمیده هستیم یا متوهم؟ اصفهان، هیئت فدائیان حسین علیه السلام، شب سوم محرم، یکشنبه 02 شهریورماه 99 @mandegari_mahdi 🔶 berangeshohada.ir
هدایت شده از روزنه
/(6) و تحریف عاشورا @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 ▪️یکی از جریان­ های فکری-مذهبی شناخته شده که همواره با سر دادن ندای «تعظیم شعائر» شناخته می شده، جریان موسوم به «ولایتی ها»ست. این جریان خود را به پیشگامی در محبت اهل بیت(ع) می شناساند و در مورد دیگرانی که مثل او نمی اندیشند یا رفتار نمی کنند، نوعی بدبینی مفرط دارد و گاه موجب بدگویی و هتاکی و ناسزا می شود! اما این طایفه، هرگز از «عربده کشی و ناسزاگویی» فراتر نرفته و انگار که با حرف، همه دین خود را ادا می کنند و بعد از آن دیگر تکلیفی ندارد! معمولاً به هیچ «ان قلت»ی در مورد آنچه در ذهن شان تقدس دارد، تن نمی دهند. «ولایتی ها» پایگاه شان معمولا حوزه های فکری «اخباری مسلک» و «عقل ستیز» است. یکی از خروجی های تشکیلاتیِ این نحله، «انجمن حجتیه» است که گرچه ظاهرا بدان اذعان نمی کند اما حقیقتا چرخش بر مدارِ «اسلام منهای روحانیت و مرجعیت» و «اسلامِ منهای سیاست» می چرخد. ولایتی ها، همواره با دربار رابطه خوبی داشته اند، رفت و آمدهای خارجی شان به راه است، اهل کار اقتصادی گسترده اند، به تحولات سیاسی روز بی تفاوت اند، و بین «عاشورای سال 61» و «ظهور حضرت صاحب(عج)»، تکلیفی فراتر از برخی ظواهر و شعائر برای خود قائل نیستند؛ از مبارزه با ظلم، تشکیل حکومت دینی، مجاهدت در راه دفاع از ارزشهای اهل بیت(ع) و شهادت در این راه، بهره ای ندارند. این جماعت هیچوقت راهبردِ «اصلی-فرعی کردن مسائل» را در مبارزه درک نکردند و این است که برخلاف خواست امام راحل، در ماجرای «کتاب شهید جاوید» و «شریعتی»، درگیری های داخلی را گسترش دادند. 🔶پی نوشت یک: امام راحل، مقدس‏نماها، روشنفكرمآب ها و منافقان، را «مثلث تزوير و ريا» بر می شمارد و در «منشور روحانیت»، آنان را چنین وصف می کند: « ديروز مقدس‏نماهاى بيشعور مى‏گفتند دين از سياست جداست و مبارزه با شاه حرام است، امروز مى‏گويند مسئولين نظام كمونيست شده‏اند! تا ديروز مشروب فروشى و فساد و فحشا و فسق و حكومت ظالمان براى ظهور امام زمان- ارواحنا فداه- را مفيد و راهگشا مى‏دانستند، امروز از اينكه در گوشه‏اى خلاف شرعى كه هر گز خواست مسئولين نيست رخ مى‏دهد، فرياد «وا اسلاما» سر مى‏دهند! ديروز «حجتيه‏اى» ها مبارزه را حرام كرده بودند و در بحبوحه مبارزات تمام تلاش خود را نمودند تا اعتصاب چراغانى نيمه شعبان را به نفع شاه بشكنند، امروز انقلابى‏تر از انقلابيون شده‏اند! «ولايتى» هاى ديروز كه در سكوت و تحجر خود آبروى اسلام و مسلمين را ريخته‏اند، و در عمل پشت پيامبر و اهل بيت عصمت و طهارت را شكسته‏اند و عنوان ولايت برايشان جز تكسب و تعيش نبوده است، امروز خود را بانى و وارث ولايت نموده و حسرت ولايت دوران شاه را مى‏خورند! راستى اتهام امريكايى و روسى و التقاطى، اتهام حلال كردن حرامها و حرام كردن حلالها، اتهام كشتن زنان آبستن و حِليّت قمار و موسيقى از چه كسانى صادر مى‏شود؟ از آدمهاى لا مذهب يا از مقدس‏نماهاى متحجر و بيشعور؟! فرياد تحريم نبرد با دشمنان خدا و به سخره گرفتن فرهنگ شهادت و شهيدان و اظهار طعنها و كنايه‏ها نسبت به مشروعيت نظام كار كيست؟ كار عوام يا خواص؟ خواص از چه گروهى؟ از به ظاهر معممين يا غير آن؟ بگذريم كه حرف بسيار است. همه اينها نتيجه نفوذ بيگانگان در جايگاه و در فرهنگ حوزه‏هاست، و برخورد واقعى هم با اين خطرات بسيار مشكل و پيچيده است».(صحيفه،ج‏21،ص281) دو: کمی عجیب است که؛ ولایتی ها، نه قدرتهای استعماری و نه گروه های تکفیری و نه هنرمندانِ هتاک به ساحت قرآن و نبوت و ولایت را دشمن درجه یک خود نمی دانند، بلکه هنوزهم بر اختلافات داخلی در دل تشیع دامن می زنند! راستی، در همه موضوعات پیشگفته، دستخط یا اظهار نظر یا پویش اجتماعی، یا فعالیت رسانه ای خاصی را از جماعت به اصطلاح ولایتی سراغ دارید؟ سه: امام خمینی، دیروز در مرگ اندودِ سکوتِ ولایتی ها، وقتی که هجمه رسانه ای و فکری به حریم ولایت(در آغاز دهه 20) اوج گرفت، نخستین کسی بود که در دفاع از حریم اهل بیت(ع) به پا خاست و کتاب ماندگار و اثرگذار «کشف اسرار» را نوشت. و با اینهمه، هنوز «ولایتی ها» به واسطه آنکه او استادِ فلسفه است، لیوانِ فرزندش را آب می کشیدند! دیروز همو، شجاعانه فتوای ارتداد سلمان رشدی را صادر کرد، و امروز مردم انقلابیِ پیرو او، یکپارچه بر سر دشمنان مرتد اهل بیت علیهم السلام می شورند! چهار: امروز هم از دل این جریان، «دهه برائت»، «مراسم 9 ربیع»، تعصب به اموری مثل «قمه زنی»، «شیعه انگلیسی»، «بی تفاوتی به هتاکی علیه قرآن و پیغمبر(ص)» و «بی طرفی در کشتار شیعیان و مسلمین»، بیرون آمده است! «باندِ نیویورکی ها» در وزارت خارجه خودمان را هم شاید بتوان عطف کرد به همین جماعت! البته تفصیلش بماند برای بعد! پنج: پدیده «مدافعانِ حرم»، نشانه صدق عهدِ انقلاب اسلامی نسبت به ولایت اهل بیت(ع) است. @rozaneebefarda
هدایت شده از ساوه آدینه
عکس نوشت|چراغ هدایت eitaa.com/saveh_adineh1
🔻 افسر اطلاعاتی امارات "بندهای محرمانه" توافقنامه عادی سازی با اسرائیل را برملا کرد 🔹افسر اطلاعاتی اماراتی از "بندهای محرمانه" توافقنامه عادی سازی بین ابوظبی و تل‌آویو پرده برداشت که از جمله آن اقدام اسرائیل برای نظارت بر بنادر دریایی، پایگاه‌های هوایی،‌ شبکه‌های مخابراتی، شبکه‌های مجازی و حساب‌های بانکی است که باعث شده کاربران این توافقنامه را "توافقنامه اشغالگری" بخوانند و درباره پیامدهای منفی آن بر بقیه کشورهای منطقه هشدار دهند./ ایسنا ✅ کانال استاد علی اکبر رائفی پور 👇 @aliakbareraefipour
راز .pdf
11.65M
📚عنوان : راز قطعنامه ( چرایی و چگونگی پایان جنگ تحمیلی ) ✍نویسنده : کامران غضنفری 📖موضوع : تاریخ معاصر ایران 📄تعداد صفحات : ۱۶۰ صفحه 📆به مناسبت سالروز قبول قطعنامه۵۹۸ از سوی جمهوری اسلامی ایران 📌 فقط با ذکر منبع مجاز است/کتابینا ✅‌‌کانال بصیرت را به بهترین دوستان و همکاران خود  سفارش کنید.💐 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷www.basirat.ir
هدایت شده از ائمه جماعاتsjamaat@
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حاج قاسم منافقین و رجوی را با خاک یکسان کرد 🔹سردار سلیمانی: امروز شما آمریکایی‌ها این زباله‌های بیرون‌ریخته‌ی ملت ایران را، و ضدانقلاب را جمع می‌کنید و به اینها دل بستید. آیا آمریکا این هست؟ یک دختر یا زن ولگردی را تلویزیون به تلویزیون می‌چرخانید و امیدتان به این هست؟ این همه‌ی توان شماست؟
هدایت شده از ائمه جماعاتsjamaat@
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۷ گلوله زد تا مطمئن بشه مرده 🔺 پلیس آمریکا فرد سیاه پوستی رو جلوی چشم بچه‌هاش به قتل رسوند 🔻 حالا این فیلم و مقایسه کنید با رفتار پلیس آمریکا با سفیدپوستان که حتی جرات برخورد کردن هم ندارن، ولی به راحتی سیاه پوستان رو میکشن 😔 👈 فیلم را تا انتها ببینید
🔴طرحی با عنوان « ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی » توسط تعدادی از نمایندگان مجلس پیشنهاد در 4 فصل و 21 ماده آماده شده است. ♦️در ماده 17 این طرح آمده است، هر شخصی که اقدام به تولید، تکثیر، توزیع،‌معامله و انتشار یا در دسترس قرار دادن غیرمجاز هر نوع نرم‌افزار یا ابزار رایانه‌ای الکترونیکی (نظیر وی‌پی‌ان و فیلترشکن) که امکان دسترسی به پایگا‌ه‌های اینترنتی و پیام رسان‌های غیرقانونی مسدود شده را به طور مستقیم یا غیرمستقیم فراهم کند به مجازات تعزیری درجه 6 محکوم می‌گردد. 🔺اسامی نمایندگانی که طرح محدودیت پیام‌رسان‌های خارجی را امضا کرده اند: نصرالله پژمانفر -ابراهیم عزیزی - حسین امامی راد - احمد حسین فلاحی - حسین حق وردی -جواد کریمی قدوسی-حسن نوروزی _حسینعلی شهریاری -معصومه پاشایی بهرام‌-مهدی روشنفکر - محمد حسین فرهنگی- سید ناصر موسوی لارگانی - احمد امیر آبادی فراهانی-جعفر راستی - حسینعلی حاجی دلیگانی- سید کاظم دلخوش اباتری- سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی- حسین میرزایی -جعفر قادری -رضا تقی پور انوری- مهدی شریفیان- محمد صفری ملک میان- محمد صالح جوکار- ابوالفضل ابوترابی- عبدالعلی رحیمی مظفری- زهره سادات لاجوردی - سید علی یزدی خواه- موسی احمدی- رمضانعلی سنگدوینی- سید جواد حسینی کیا - هادی بیگی نژاد - جبار کوچکی نژاد - جلال رشیدی کوچی- فاطمه محمد بیگی- صدیف بدری- علی خضریان- مجید نصیرای- بهروز محبی نجم آبادی اقبال شاکری -عبدالکریم جمیری 🌍 eitaa.com/ebratha_ir ایتا 🌍 sapp.ir/ebratha.org سروش
⭕️ دانشگاه‌هااز ۱۵ شهریور ماه آغاز میشود ⭕️ غلامی، وزیر علوم:طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، دانشگاه‌ها رسما از ۱۵ شهریور ماه فعالیت خود را ازسرخواهند گرفت. ⭕️ در دستورالعملی که برای هماهنگی بین دانشگاه ها ارسال شده است، مراکز آموزش عالی باید بر اساس امکانات خود برای پذیرش حضوری دانشجویان برنامه ریزی کنند و در قالب پروتکل های وزارت بهداشت اجازه دارند اگر شرایط مناسب بود دانشجویان را به صورت حضوری بپذیرند @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
هدایت شده از تاملات حقوقی
قابل توجه ریاست قوه قضائیه ⭕️افشاگری و مبارزه بافساد ولزوم اصلاح تبصره 1 ماده 188 آیین دادرسی کیفری ⭕️رسانه ها نقش مهمی در افشاگری مفسدان و مبارزه بافساد ایفا می کنند. لازمه این کار ایجاد حریم امن برای افشاگران مفاسد اقتصادی و سیاسی است. یکی از ضرورت هایی که ریاست دستگاه قضایی لازم است بدان بپردازند حذف یا اصلاح تبصره 3 ماده 188 آیین دادرسی کیفری در خصوص منع پخش رسانه ای دادگاه ها است. این تبصره مانع مهمی بر سر افشای مفسدان و مفاسد آنهاست. زیرا به متهمان این امکان را می دهد که وقتی آبها از آسیاب افتاد بعدها علیه مطبوعات و رسانه ها شکایت کنند. ⭕️ البته بند 3 نیز شرعا باید به موارد رسیدگی علنی به جرایم مطبوعاتی نیز توسعه و تسری یابد. زیرا اصل اطلاق و عموم همه اصول قانون اساسی ازجمله 168 نیز محکوم اصل 4 یعنی لزوم ابتنای قوانین و مقررات با موازین شرع است و اصل 4 بر اصل 168 نیز حاکم است و لذا اصلاح این بند و شمول آن بر رسیدگی های با حضور هیأت منصفه مطبوعاتی نیز ضروری بنظر می رسد. ماده 188 - محاکمات دادگاه علنی است به استثنای موارد زیر به تشخیص دادگاه: 1 - اعمال منافی عفت و جرائمی که بر خلاف اخلاق حسنه است. 2 - امور خانوادگی یا دعاوی خصوصی به درخواست طرفین. 3 - علنی بودن محاکمه مخل امنیت یا احساسات مذهبی باشد. ‌تبصره 1 - منظور از علنی بودن محاکمه، عدم ایجاد مانع جهت حضور افراد در دادگاه می‌باشد لکن انتشار آن در رسانه‌های گروهی قبل از قطعی‌شدن حکم، مجاز نخواهد بود و متخلف از این تبصره به مجازات مفتری محکوم می‌شود. @taamolhoghooghi کانال تاملات حقوقی
هدایت شده از تاملات حقوقی
قابل توجه ریاست قوه قضائیه ⭕️افشاگری و مبارزه بافساد ولزوم اصلاح تبصره 1 ماده 188 آیین دادرسی کیفری ⭕️رسانه ها نقش مهمی در افشاگری مفسدان و مبارزه بافساد ایفا می کنند. لازمه این کار ایجاد حریم امن برای افشاگران مفاسد اقتصادی و سیاسی است. یکی از ضرورت هایی که ریاست دستگاه قضایی لازم است بدان بپردازند حذف یا اصلاح تبصره 1 ماده 188 آیین دادرسی کیفری در خصوص منع پخش رسانه ای دادگاه ها است. این تبصره مانع مهمی بر سر افشای مفسدان و مفاسد آنهاست. زیرا به متهمان این امکان را می دهد که وقتی آبها از آسیاب افتاد بعدها علیه مطبوعات و رسانه ها شکایت کنند. ⭕️ البته بند 3 نیز شرعا باید به موارد رسیدگی علنی به جرایم مطبوعاتی نیز توسعه و تسری یابد. زیرا اصل اطلاق و عموم همه اصول قانون اساسی ازجمله 168 نیز محکوم اصل 4 یعنی لزوم ابتنای قوانین و مقررات با موازین شرع است و اصل 4 بر اصل 168 نیز حاکم است و لذا اصلاح این بند و شمول آن بر رسیدگی های با حضور هیأت منصفه مطبوعاتی نیز ضروری بنظر می رسد. ماده 188 - محاکمات دادگاه علنی است به استثنای موارد زیر به تشخیص دادگاه: 1 - اعمال منافی عفت و جرائمی که بر خلاف اخلاق حسنه است. 2 - امور خانوادگی یا دعاوی خصوصی به درخواست طرفین. 3 - علنی بودن محاکمه مخل امنیت یا احساسات مذهبی باشد. ‌تبصره 1 - منظور از علنی بودن محاکمه، عدم ایجاد مانع جهت حضور افراد در دادگاه می‌باشد لکن انتشار آن در رسانه‌های گروهی قبل از قطعی‌شدن حکم، مجاز نخواهد بود و متخلف از این تبصره به مجازات مفتری محکوم می‌شود. @taamolhoghooghi کانال تاملات حقوقی
هدایت شده از تاملات حقوقی
قابل توجه ریاست قوه قضائیه ⭕️افشاگری و مبارزه بافساد ولزوم اصلاح تبصره 1 ماده 188 آیین دادرسی کیفری ⭕️رسانه ها نقش مهمی در افشاگری مفسدان و مبارزه بافساد ایفا می کنند. لازمه این کار ایجاد حریم امن برای افشاگران مفاسد اقتصادی و سیاسی است. یکی از ضرورت هایی که ریاست دستگاه قضایی لازم است بدان بپردازند حذف یا اصلاح تبصره 1 ماده 188 آیین دادرسی کیفری در خصوص منع پخش رسانه ای دادگاه ها است. این تبصره مانع مهمی بر سر افشای مفسدان و مفاسد آنهاست. زیرا به متهمان این امکان را می دهد که وقتی آبها از آسیاب افتاد بعدها علیه مطبوعات و رسانه ها شکایت کنند. ⭕️ البته بند 3 نیز شرعا باید به موارد رسیدگی علنی به جرایم مطبوعاتی نیز توسعه و تسری یابد. زیرا اصل اطلاق و عموم همه اصول قانون اساسی ازجمله 168 نیز محکوم اصل 4 یعنی لزوم ابتنای قوانین و مقررات با موازین شرع است و اصل 4 بر اصل 168 نیز حاکم است و لذا اصلاح این بند و شمول آن بر رسیدگی های با حضور هیأت منصفه مطبوعاتی نیز ضروری بنظر می رسد. ماده 188 - محاکمات دادگاه علنی است به استثنای موارد زیر به تشخیص دادگاه: 1 - اعمال منافی عفت و جرائمی که بر خلاف اخلاق حسنه است. 2 - امور خانوادگی یا دعاوی خصوصی به درخواست طرفین. 3 - علنی بودن محاکمه مخل امنیت یا احساسات مذهبی باشد. ‌تبصره 1 - منظور از علنی بودن محاکمه، عدم ایجاد مانع جهت حضور افراد در دادگاه می‌باشد لکن انتشار آن در رسانه‌های گروهی قبل از قطعی‌شدن حکم، مجاز نخواهد بود و متخلف از این تبصره به مجازات مفتری محکوم می‌شود. @taamolhoghooghi کانال تاملات حقوقی
⭕️ دقــت کـــردی وقتی بازار عطرفروش‌ها میری، بوی عطر میگیری، حتی اگر عطری نخری؟ شرکت توی ع هم همین‌جوریه، بوی حسین ع میگیری...👆 @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 کوچه‌ به‌ کوچه‌ عشق‌ تو را‌ جار‌ می‌زنم... 🔺مداحی حاج در یکی از محله‌های تهران @jedbie تلنگر بیداری دانشگاهیان بیدار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️مسلمان نیست کسی که شب سیر بخوابد ولی همسایه اش گرسنه باشد 👌 بسیار شنیدنی 🎤 موعظه کوتاه👇👇👇 🌺🌺@moizie🌺🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از عصر امام خمینی (ره)
🔰منتظران ظهور، تکلیف دارند! 💢ما داریم آقا! این طور نیست که حالا که ما ظهور امام زمان- سلام الله علیه- هستیم پس دیگر بنشینیم تو خانه‌هایمان، تسبیح را دست بگیریم و بگوییم «عَجّلْ عَلی‌ فَرَجِهِ». عجّل، با شما باید تعجیل بشود، شما باید را فراهم کنید برای آمدن او. امام خمینی (ره) _ ٠١ دی ١٣۶٢ 🌸 @asremamkhomeini
هدایت شده از عصر امام خمینی (ره)
⚠️اهانت به حسین بن علی(ع) ⭕️این کشور، کشور حسین بن علی است، کشور شیعه است. حسین بن علی شعار این ملت است، شعار این کشور است. این، اهانت به حسین بن علی است که شما این ایام را به دنبال تفریح و تفنّن بروید! استاد مطهری، حماسه حسینی، ج١، ص٢٢٢ @asremamkhomeini