eitaa logo
جبهه انقلابی سلامت مشهد
2.7هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
5.8هزار ویدیو
140 فایل
ارتباط با ادمین: @salamatmashhad
مشاهده در ایتا
دانلود
بیانیه انجمن اسلامی پزشکان خراسان در محکومیت حادثه تروریستی کرمان بسم الله الرحمن الرحیم 1⃣ ترور اخیر سید رضی موسوی، صالح العاروری و جنایت کرمان همگی تکه های یک پازل است به رهبری اسرائیل و امریکا. (انتقام از عوامل طوفان الاقصی، بویژه از ایران) 2⃣ هرچه به نابودی اسرائیل نزدیکتر می شویم حوادث شدیدتر و خونهای بیشتری ریخته خواهد شد. خواه در غزه یا لبنان یا یمن و البته در ایران. 3⃣ رفتارهای جنون آمیز و وحشیانه تر اسرائیل به کمک نائبان خود اعم از داعش و جیش الظلم و منافقین و ... حتی اپوزیسیون برانداز داخلی در سالهای پایانی عمر این رژیم قابل پیش بینیست. اسرائیل هرچه در توان دارد قبل از نابودی، خرج می کند. 4⃣ عدم مدیریت بحران صحیح در تجمعات انبوه ( mass gathering ) ، بویژه نداشتن مسئول رسانه برای مدیریت افکار عمومی واضحا به چشم آمد. 5⃣ مراقب باشیم زحمات امنیتی ها را زیر سوال نبریم. از وقوع هزاران حادثه مشابه طی سالهای اخیر جلوگیری شده و این تک موارد حوادث، اگرچه غم انگیز هستند ولیکن نافی زحمات و ایثارگری های گمنام این عزیزان جان برکف نیست. 6⃣ عده ای هنوز هم معتقدند ما چیزی بنام دشمن نداریم و اینها توهم توطئه است! این جماعت یا خائن هستند و با این ادبیات قصد فریب مردم را دارند و یا احمق و نادانند. 7⃣ مجازات و انتقام خون این شهیدان که قطعیست. اما من بعنوان یک شهروند انتقام خود را از امریکا و اسرائیل و دشمنان وحشی ملت، روز ۱۲ اسفند با حضور در انتخابات مجلس خواهم گرفت. چرا که هیچ چیز به اندازه مشارکت بالا در انتخابات، برای دشمن زجرآور نخواهد بود! 8⃣ این جنایات و خونریزی ها فقط درخت مقاومت را تنومندتر میکند و مردم را بیدارتر و خشمگین تر نسبت به دشمن. 9⃣ اگر امروز در ایران ۲۰۰ نفر شهید شدند، حدود۳ ماه است در غزه روزانه همین تعداد و بعضا بیشتر دارند شهید می شوند. 🔟 این خونها که امروز ریخته شد، بهایی جز نابودی اسرائیل ندارد... «وسيعلم الذين ظلموا أي منقلب ينقلبون» https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
علی کریمی،مرزهای بی شرفی و رذالت را جابجا کرد https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
از کارزار درخواست صدور مجوز برقراری فوق‌العاده خاص کادر سلامت توسط سازمان برنامه و بودجه حمایت کنید. https://www.karzar.net/96532 https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
🔰 تشییع پیکر مطهر شهدای اقدام تروریستی و شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس 📆 شنبه ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۲| ساعت ۱۴ 📍مشهد مقدس، ابتدای خیابان امامت https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
⚫️ استخدام جدید وزارت بهداشت در پایان امسال یا ابتدای سال آینده با حدود ۲۵۰۰۰ ظرفیت استخدامی https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
روزانه ۲۰۰۰ سقط جنین در کشور رخ می دهد که ۹۳٪ آنها حلال زاده و سالم هستند... https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
بالاترین مقام بهداشتی ایالت فلوریدای امریکا با تاکید بر مضر بودن واکسن‌های آمریکایی فایزر و مدرنا و بالا بردن ریسک سرطان ناشی از آن، بر عدم استفاده از آنها تاکید کرد. https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
🔸 پزشک فلسطینی: مجبوریم پلاتین را از بدن شهدا خارج کرده و برای مجروحان استفاده کنیم، در غیر این صورت مجبور به قطع عضو خواهیم شد https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
♦️ آمار خسارتها و آسیبهای بهداشت و درمان غزه: 🔸تعداد بیمارستان های آسیب دیده: 30 بیمارستان 🔸تعداد مراکز درمانی آسیب دیده: 150 🔸تعداد خودروهای درمانی/اورژانس مورد حمله واقع شده: 121 دستگاه 🖤 اما غزه همچنان استوار ایستاده..✌️ https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
روزنوشت ششم شما بُردید این روزها به رفتن زیاد فکر می‌کنم. رفتن از مدار این جهان، و مواجهه با ابدیتی که ترجمه‌ی زیستنم در این دنیاست. به چطور رفتنم، تنهاییِ پس از آن، به چهره‌ی عبوس اعمالم که حتماً به استقبالم می‌آیند و دست‌های روحم را با دستان سرد و بی‌رحمشان خواهند فشرد. این روزها دغدغه‌ام این است که آن طرف چه ساخته‌ام، و لحظه‌ی انتقال حالم چگونه است. «فائزه» بیست سالش بود. دانشجومعلمی که حتماً رسم دلدادگی خوب می‌دانسته. «علیرضا» هم جوان‌تر از من بود. بیست و چهار ساله و تنها پسر پدر و مادرش، و پدر جنینی بود که می‌گویند سه ماه دیگر به ملاقات دنیا می‌آید. چه هیاهویی در جانش بود که در مراسم جلوتر از همسر و مادرش دویده تا خودش را به دلدارش برساند... خدا می‌داند..‌. «مریمِ» نُه ساله هم آنجا بود، جزو لیست پرواز، که با رفتنش پدرش را یتیم کرد. بابایش که حالا همسر و دو فرزند و دو خواهر و چهار خواهرزاده از دست داده، به آهِ جگرسوزی می‌گفت: «من مادر نداشتم، دخترم، مادرم بود...» از «ریحانه»‌ی کاپشن‌صورتیِ گوشواره‌قلبی، توان گفتن ندارم. آوینیِ عزیز می‌گفت شهادت لباس تک‌سایزیست که برای پوشیدنش، باید خودت را به اندازه‌اش درآوری. این منی که برای هم‌سایز شدنم با لباس‌های دنیا، بهانه می‌تراشد، کی می‌تواند به قامت آن پیرهن افلاکیان دربیاید؟ آن جامه‌ی تاروپودش رَستن، که از هر منیّتی تکانده‌شده. منی که هنوز منِ خودم را در عرشِ رویاهایم نشانده‌ام، که هنوز برای او شدن فرسنگ‌ها دویدن در پیش دارم کجا، آن لباسِ آسمانی‌ها کجا... غم را در آغوشت بگیر دختر جان، تو قدت خیلی کوتاه‌تر از آن دیوارِ بلندِ ملکوتی‌ست. کسی نمی‌داند چه پیش می‌آید. ما اهل نبودیم، ولی میزبان مهربان است. یاد مداحی آخر «عادل رضایی»، آن دیگر شهید داغ‌دیده می‌افتم، که می‌گفت من لایق شهادت نیستم، ولی حسینِ من! خوب نیست بگویند سینه‌زنِ تو تصادف کرد و مُرد. این روزها به رفتن و چگونه رفتن زیاد فکر می‌کنم. اما با دست‌های خالی و شانه‌های خمیده از گناه، مرگ به هستی‌ام نزدیک‌تر از شهادت است. به حقانیت الله قسم، شما برنده شدید ما را هم دعا کنید، به حرمتِ اشک‌های حسرتمان شاید ما بی‌توشه‌های درراه‌زمین‌گیرشده را هم بپذیرند. عذرا رشیدنژاد متخصص مغز و اعصاب https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad