1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی جایی را ضد عفونی میکنیم باکتریها چنین انفجار وحشتناکی رو تجربه میکنند
پ.ن:
رژیم صهیونیستی و سرزمینهای اشغالی هم باید ضد عفونی شوند..
https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
🔺کنگره بین المللی هوش مصنوعی در حوزه سلامت با محوریت هوش مصنوعی مبتنی بر اخلاق، راهگشای آینده سلامت
دی ماه ۱۴۰۳
https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
🔺فواید شیر مادر برای کودک
https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
🔰 ضرورت تزریق واکسن قبل ازشروع موج آنفلوانزا
https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
🔰 رکورد مصرف آموکسی سیلین در کشور
🔸 بخشی از این افزایش ناشی از مصرف خودسرانه و بی رویه آنتیبیوتیکها، به ویژه آموکسیسیلین است.
🔻 بخش زیادی از تجویزهای آموکسی سیلین هم بدلیل درخواست و اصرار خود بیماران از پزشکان است.
✅ اکثر سرماخوردگی های ویروسی نیازی به آنتی بیوتیک ندارند و دوره ۳ تا ۵ روزه آن ها با استراحت، مایعات گرم و درمان های حمایتی دیگر مثل ضدسرفه و تب بر و مسکن و ... بهبود کامل می یابد.
https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
✅ آمار تکان دهنده دفتر رسانه ای دولتی غزه از آنچه رژیم صهیونیستی بر سر خانواده های ساکن غزه آورد
🔸بر اساس این آمار، اسامی اعضای ۹۰۲ خانواده به طور کامل از آمار ثبت احوال پاک شد.
🔸۱۳۶۴ خانواده، همه اعضای آنها شهید شدند و فقط یک نفر باقی مانده است.
🔸۳۴۷۲ خانواده همه اعضای آنها شهید شدند و فقط دو نفر زنده مانده اند.
#غزه 🖤
#لبنان🖤
#فلسطین_کلید_رمزآلود_ظهور
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
آیا فردا دوباره،«علی»،تنها میماند!
من
در شهر خودم
سالهاست نمازجمعه نمیروم
ولی فردا
به تهران میروم!
یکبار در تاریخ
«علی»
تنها ماند،بس است!
هنوز
در داغ غربت و تنهایی«حسین»
جانهای مان میسوزد و رخت عزا
بر تن داریم!
ما و دوباره تنهایی«علی»!
هیهات!هیهات!
ما و دوباره غربت پسر فاطمه!
ابداً،ابداً
چند روز پیش
یکی از دوستان زنگ زد، گفت:
خواب دیدم با هم ،در صف جماعت
در«مسجدالاقصی»، نماز میخوانیم!
آن موقع، تعبیرش را ندانستم.
ما
نماز جمعه فردا را
به با شکوهترین نماز جمعه تاریخ
در حمایت و دفاع از«امامت»
تبدیل میکنیم!
ما
فردا
با دریای خروشان عاشقان سربدار حسین،
عظمت و شکوه و عمق راهبردی رابطه «امام و امت»را
به دنیای تاریک و اسیر در چنبره کفر و یهود
نشان میدهیم.
ما
در هنگامه جنگ و جهاد
مثل مولایمان،«اباعبدالله الحسین»
با زن و فرزند و همه داراییمان
پا در میدان عزت و شرف میگذاریم!
من نه آن باشم که روز جنگ بینی پشت من
آن منم گر در میان خاک و خون بینی، سری!
ما
فردا
همه میآییم
و در صف اول مینشینیم تا
«علی»
دوباره،«تنها»نماند!
وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيز
https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
🛑فراخوان نیرو
✅دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نظر دارد افراد واجد شرایط در رشته شغلی کمک پرستار را از طریق فراخوان،شناسایی و در صورت نیاز از طریق آزمون کتبی در حیطه عمومی، آزمون عملی، مصاحبه شغلی و پس از احراز صلاحیت عمومی بر اساس قانون گزینش به صورت قرارداد خرید خدمات(برون سپاری) با شرایط و ضوابط لازم دعوت به همکاری نماید
✅متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی شرایط و ضوابط مورد نیاز و در صورت تمایل ثبت نام در فراخوان شرکت برنده مناقصه طرف قرارداد با دانشگاه به آدرس"https://emp.mums.ac.ir//Company/index.aspx" مراجعه نمایند.
https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
آخرین آپدیت انجمن قلب آمریکا در مورد
چک صحیح فشار خون
https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ وقتی سرپرستار بخش، بیماران را از زیر قرآن کریم بدرقه می کند.
🌸 اقدام زیبای سرپرستار بخش پیوند مغز استخوان
🌸 بدرقه تمامی بیماران از زیر قرآن کریم در هنگام ورود و خروج از بخش
https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
هدایت شده از جبهه انقلابی سلامت مشهد
آیا فردا دوباره،«علی»،تنها میماند!
من
در شهر خودم
سالهاست نمازجمعه نمیروم
ولی فردا
به تهران میروم!
یکبار در تاریخ
«علی»
تنها ماند،بس است!
هنوز
در داغ غربت و تنهایی«حسین»
جانهای مان میسوزد و رخت عزا
بر تن داریم!
ما و دوباره تنهایی«علی»!
هیهات!هیهات!
ما و دوباره غربت پسر فاطمه!
ابداً،ابداً
چند روز پیش
یکی از دوستان زنگ زد، گفت:
خواب دیدم با هم ،در صف جماعت
در«مسجدالاقصی»، نماز میخوانیم!
آن موقع، تعبیرش را ندانستم.
ما
نماز جمعه فردا را
به با شکوهترین نماز جمعه تاریخ
در حمایت و دفاع از«امامت»
تبدیل میکنیم!
ما
فردا
با دریای خروشان عاشقان سربدار حسین،
عظمت و شکوه و عمق راهبردی رابطه «امام و امت»را
به دنیای تاریک و اسیر در چنبره کفر و یهود
نشان میدهیم.
ما
در هنگامه جنگ و جهاد
مثل مولایمان،«اباعبدالله الحسین»
با زن و فرزند و همه داراییمان
پا در میدان عزت و شرف میگذاریم!
من نه آن باشم که روز جنگ بینی پشت من
آن منم گر در میان خاک و خون بینی، سری!
ما
فردا
همه میآییم
و در صف اول مینشینیم تا
«علی»
دوباره،«تنها»نماند!
وَلَيَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ يَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِيٌّ عَزِيز
https://eitaa.com/jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad