تا دیروز فراخوان اعتصاب میدادن و با تهدید و فحاشی، کسبه رو مجبور به بستن مغازه ها میکردن..
اما امروز به تعطیلات اداری ناشی از یخبندان بی سابقه کشور، هجمه کردن که به اقتصاد کشور ضربه میخوره!
بالاخره باز باشه یا بسته؟!🤔
سمیرا صیفی _ماما
@jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
۱۰ نکته مهم پیرامون مسایل اخیر:
۱_ ۲۳ میلیون مشترک گازی معادل پوشش ۹۸ درصدی در کشور داریم.
۲_طول مسیر لوله کشی گاز کشور ۳۴۰ هزار کیلومتر یعنی معادل ۹ برابر دور کره زمین هست.
۳_ بیشترین پوشش گازرسانی دنیا متعلق به ایران است.حتی بیشتر از روسیه که هم سردتر است و هم رتبه نخست منابع گازی دنیا را داراست.
۴_در دولت سابق، ذخیره سازی گاز کشور تقریبا منحل شد. ذخیره استاندارد ۱۰٪ است ولی ظرفیت ذخیره فعلی ما ۱.۷٪
۵_مصرف گاز در ایران به اندازه نصف قاره اروپاست و ۳۰٪ بیشتر از کل مصرف آمریکای جنوبی و مرکزیست.
۶_بر اساس شاخص جمعیتی، مصرف گاز در ایران رتبه دوم دنیا را دارد.یعنی بیشتر از چین و امریکا.
۷_در کم سابقه ترین سرمای کشور فقط گاز ۱۷۰۰۰ مشترک قطع شده, یعنی کمتر از ۱ درصد مشترکین.
۸_ بیش از ۲۰ استان دمای منفی ۱۰ درجه و یا کمتر را تجربه کردند.
۹_ اپوزیسیون کمپین افزایش مصرف گاز راه انداخت و همزمان دولت را به ناکارامدی متهم کرد.
۱۰_ این قدرت رسانه است برای عصبی کردن و تزریق ناامیدی به یک ملت.
درحالیکه باید اینطور گفت:
گاز بیش از ۹۹ درصد مردم ایران در طولانی ترین و پرمصرف ترین شبکه گازی دنیا از نظرشاخص جمعیتی، در کم سابقه ترین سرمای چنددهه اخیر، بدون ذخایر گازی کافی قطع نشده است!
محمدمصطفی صیقلیان_پرستار
@jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
گرامیداشت شهدای امنیت
چهارشنبه ۲۸ دی ماه ساعت ۱۹
مسجد الزهرا_خیابان احمدآباد
سخنران: حجة الاسلام پناهیان
@jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
ماجرای بیمارستان مهرگان به کجا رسید؟
قانونا مراکز درمانی باید مسئول فنی و پروانه بهره برداری داشته باشند.
بیمارستان مهرگان مشهد از چند سال قبل بدلیل اختلافات حقوقی و مالکیتی نه پروانه داشت و نه مسئول فنی و این موضوع علاوه بر زمینه سازی برخی تخلفات، منجر به دردسرهایی برای پرسنل و سهامداران شده بود.
اخیرا رأی مالکیت به نفع شرکت تعاونی پاستور صادر شده است. لذا جهت صدور پروانه می بایست مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره جدید مشخص شوند.
طی چندماه اخیر فعالیت بیمارستان فقط در خصوص بیماران اورژانس مجوز داشت و خدمات زیبایی و یا غیراورژانسی در آن غیرقانونی بود.
دیروز با تصمیم مقامات مسئول، رییس موقت بیمارستان تعیین شد تا فرایندهای قانونی پیگیری شود.
امیدواریم بزودی این چالش مزمن مرتفع گردد.
@jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
۱_ اولویت انتخاب محل طرح پزشکان متخصص با خانمهای باردار یا صاحب فرزند است.
۲_ امکان تعویق طرح این افراد بمدت ۶ ماه
@jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
الزام قانونی استفاده از کارتخوان به کلیه موسسات پزشکی، دفاتر کار و مطب ها
@jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
سپاه خط قرمز ماست.
والسلام.
جبهه تشکلها و نیروهای انقلابی سلامت مشهد
@jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
بیانیه انجمن اسلامی پزشکان خراسان پیرامون تروریست نامیدن سپاه توسط اروپا
بسمه تعالی
«اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» ؛ امام خمینی(ره)
اقدام نسنجیده و مغرضانه ی پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه ناشی از عصبانیت آنها از ناکامی های پیاپی در ضربه به کشور و در ادامه پروژه جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام است.
مواردی همچون:
۱_ شکست پروژه ی تسلط داعش بر منطقه
۲_ناکامی در خلع سلاح ایران و افزایش توان موشکی و پهپادی
۳_سرخوردگی از قدرت و نفوذ روزافزون محور مقاومت در منطقه و هدر رفتن تریلیاردها دلار هزینه آشکار و پنهان
۴_به نتیجه نرسیدن اغتشاشات و آشوبهای کشور
لذا از آنجا که برخی دول اروپایی حامی گروهکهای تروریستی همچون منافقین و داعش بوده و هستند، جمهوری اسلامی باید با منافع این دولتهای حامی تروریسم در زمین و دریا در منطقه با رویکرد ضد تروریستی و با قاطعیت برخورد کند.
@jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
جبهه انقلابی سلامت مشهد
⛔️ بخشی از جنایات جمهوری اسلامی در حق زنان: ۱_ ۷۰٪ دانشجویان کارشناسی ارشد علوم پزشکی مشهد خانم و ت
✅ ادامه افشاگری علیه جمهوری اسلامی در حق زنان:
تعداد کارکنان زن دانشگاه علوم پزشکی مشهد حدود ۶۰٪ و آقایان ۴۰٪ است.
آیا اشتغال ۱.۵ برابری زنان ظلم آشکار برای خسته کردن آنان نیست؟!😉
آیا سکوت نهادهای حقوق بشری جایز است؟؟
تا افشاگری بعدی بدرود🇮🇷✋
زهرا داوودی فر
دانشجوی پزشکی
@jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad