eitaa logo
جبهه انقلابی سلامت مشهد
2.6هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
5.8هزار ویدیو
140 فایل
ارتباط با ادمین: @salamatmashhad
مشاهده در ایتا
دانلود
۱۵ درصد بیماران مبتلا به دیابت، دچار زخم دیابتی می شوند. از هر ۳ نفر مبتلا به زخم دیابتی، یک نفر به قطع عضو (آمپوتاسیون) منجر می شود. @jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
چند نکته پیرامون وازکتومی: 1⃣جراحی وازکتومی طی سالیان قبل برای پیشگیری از بارداری در مردان رایج بود. 2⃣ این افراد می توانند جراحی معکوس شوند و مجددا لوله ها باز شود. 3⃣با جراحی معکوس در این افراد شانس باروری وجود دارد.حتی بعد از گذشت ۱۵ سال 4⃣در راستای سیاستهای جمعیتی کشور باید این جراحی معکوس تحت پوشش بیمه قرار گیرد. 5⃣وازکتومی ریسک سرطان پروستات را بالا می برد. @jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
با پولی که شاه موقع فرار از ایران غارت کرد، می‌شد به هر ایرانی ۱۴۰ گرم طلا داد! بخشی از اختلاس شاه: - خروج ۳۵ میلیارد دلار از کشور (۱/۵۴۰ بیلیارد تومان!) - ۳۸۴ چمدان عتیقه و جواهرات - ۵۰۲۶ قطعه الماس - جزیره ۷۰۰ میلیون دلاری در اسپانیا - ملک بزرگ در کوه‌های راکی آمریکا - ۱۰۰ میلیون دلار در بانک‌های لندن - ۱۸ میلیون دلار در بانک‌های نیویورک و.... علی کریمی و سایر اپوزیسیون که وکالت به ربع پهلوی دادند، عجالتا لطف کنند به هر ایرانی ۱۴۰ گرم طلا رو برگردونن، تا بعد !! فاطمه لطف‌آبادی - دانشجوی پزشکی @jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
دعوت نظام پرستاری از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن @jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
دعوت انجمن اسلامی پزشکان خراسان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسمه تعالی حال که به لطف خدا علی رغم پشت سر گذاشتن فتنه های پیچیده و سهمگین، شاهد جشن تولد ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی ایران هستیم، به شکرانه ی این نعمت بزرگ، ضمن دعوت از جامعه پزشکی و آحاد ملت برای حضور باشکوه، ان شاءالله همه باهم نمایش قدرت و اتحاد ملی را با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اجرا خواهیم نمود. @jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
دعوت دانشگاه علوم پزشکی مشهد به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد امسال نیز همگام با مردم همیشه در صحنه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد. وعده دیدار: ساعت 9 صبح میدان بسیج، روبه روی درب شرکت برق روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد @jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
دعوت جبهه هماهنگی تشکلها و نیروهای انقلابی سلامت مشهد برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسم الله الرحمن الرحیم ۲۲ بهمن، در حکم عید غدیر است؛ زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت و تکمیل نعمت الهی، برای ملت ایران صورت گرفت. (مقام معظم رهبری) مردم شریف ایران! جامعه خدوم بهداشت، درمان و پزشکی! برای بیعت مجدد با امام و رهبری برای بیعت مجدد با حاج قاسم و یاران شهیدش برای کوبیدن بر دهان دشمنان و تجزیه طلبان برای ناامید کردن توطئه گران و منافقان برانداز برای امنیت، عزت، اتحاد، اقتدار و استقلال ایران همه فردا می آییم @jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
فردا همه به تماشا خواهند نشست! هم شهدا، هم مظلومان و مستضعفین و دلدادگان به انقلاب در دنیا و هم تمام شیاطین و سفاکان و ظالمان عالم! با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن کاری کنیم که فردا همین موقع لبخند رضایت بر لبان رهبری و شهدا و مستضعین عالم باشد، نه آل سعود، نتانیاهو، امریکا و صهیونیست و انگلیس خبیث! سید احمد علوی_ دانشجوی مقطع تخصص رادیولوژی @jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad
جبهه انقلابی سلامت مشهد
فردا همه به تماشا خواهند نشست! هم شهدا، هم مظلومان و مستضعفین و دلدادگان به انقلاب در دنیا و هم تما
آمریکا! اسرائیل! انگلیس! برانداز! داعش! آل سعود! منافقین! تصاویر مردم انقلابی را ببینید و عصبانی باشید! مشهد_۲۲بهمن_۱۴۰۱ دمای هوا: منفی ۱درجه @jebheh_enghelab_pezeshki_mashhad