eitaa logo
جهادگران روحانی استان گلستان
604 دنبال‌کننده
6.3هزار عکس
2.2هزار ویدیو
195 فایل
کانال جهادگران طلاب و روحانیون محترم استان گلستان انعکاس فعالیت ها ، برنامه های جهادی ، فرهنگی ، مذهبی ، آموزشی ، تحلیل خبرهای روز و ...
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از KHAMENEI.IR
27.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 فیلم کامل پیام تلویزیونی رهبر انقلاب درباره وضعیت بیماری کرونا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 محوریابی پیام تلویزیونی صبح امروز درباره وضعیت بیماری ۱) مسئله کرونا، مسئله اول و فوری کشور است. ۲) بیماری وحشی طغیان کرده، نه فقط در ایران، بلکه در همه‌ی جهان تقریباً یک دوران طغیانی دارد. ۳)اتخاذ شیوه‌نامه و روشهای جدید و مستحکم و مواضع محکم برای مقابله‌ی با این بیماری ۴) اشاره به ضرب العجل رئیس جمهور و اینکه سر یک هفته، همه مسئولین با تصمیم قاطع، هر چه که میتوانند انجام بدهند. ۵) نگرانی ایشان از خستگی مجموعه‌های درمانی و تشکر از کادر درمان ۶)فعالیت همه دستگاهها برای رایگان شدن آزمایش کرونا ۷) مسئولان برای تولید داخلی و واردات واکسن کرونا تلاش مضاعف کنند ۸ استفاده از تمام ظرفیت ها برای واکسینه کردن مردم ۹) نیروهای مسلح به مانند قبل با همه توان برای کمک به مردم وارد میدان شوند. ۱۰) اشاره به تولید واکسن داخلی که باعث آسان تر شدن واردات واکسن خارجی شد ۱۱)اشاره به اخلال در شبکه توزیع دارو و برخورد با مسببان 🍃أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج🍃 🏴
☑️ فلسفه و بر شهید(2) 🔹اما از نظر اسلام آن طرف سکه را هم باید خواند. شهادت را از نظر اجتماعی- یعنی از آن نظر که به جامعه تعلق دارد پدیده‌‏ای است که در زمینه خاص و به دنبال رویدادهایی رخ می‌دهد و به دنبال خود رویدادهایی می‌آورد- نیز باید سنجید. عکس ‏العملی که جامعه در مورد شهید نشان می‌دهد صرفاً به خود شهید تعلق ندارد، یعنی صرفاً ناظر به این جهت نیست که برای شخص شهید موفقیت یا شکستی رخ داده است. عکس‏ العمل جامعه مربوط است به این که مردم جامعه نسبت به شهید و جبهه شهید چه موضع گیری‌‏ای داشته باشند و نسبت به جبهه مخالف شهید چه موضع گیری‏‌ای داشته باشند؟ 🔹رابطه شهید با جامعه‌‏اش دو رابطه است: یکی رابطه‌اش با مردمی که اگر زنده و باقی بود از وجودش بهره‌مند می‌شدند و فعلا از فیض وجودش محروم مانده‌‏اند، و دیگر رابطه‌اش با کسانی که زمینه فساد و تباهی را فراهم کرده‌اند و شهید به مبارزه با آنها برخاسته و در دست آنها شهید شده است. 🔹بدیهی است که از نظر پیروان شهید که از فیض بهره‌مندی از حیات او بی‌بهره مانده‌‏اند، شهادت شهید تأثرآور است. آن که بر شهادت شهید اظهار تأثر می‌کند در حقیقت به نوعی بر خود می‌‏گرید و ناله می‌کند. اما از نظر زمینه‌‏ای که شهادت شهید در آن زمینه صورت می‌گیرد، شهادت یک امر مطلوب است به علت وجود یک جریان نامطلوب. از این جهت مانند یک عمل جراحی موفقیت‏‌آمیز است که مطلوب است اما در زمینه آپاندیس یا زخم روده یا زخم معده یا چیزهایی از این قبیل. بدیهی است که اگر چنین زمینه‌هایی در کار نباشد، جراحی ضرورتی ندارد، بلکه کار غلطی است. 🔹درسی که از جنبه اجتماعی، مردم باید از شهادت شهید بگیرند این است که: 1⃣اولًا نگذارند آنچنان زمینه‌ها پیدا شود. از آن جهت آن فاجعه به صورت یک امر نبایستنی بازگو می‌شود و اظهار تأسف و تأثر می‌شود که به قهرمانان ظلم و قاتلین شهید مربوط است، برای اینکه افراد جامعه از تبدیل شدن به امثال آن جنایتکاران خودداری کنند. 2⃣درس دیگری که باید جامعه بگیرد این است که به هرحال باز هم در جامعه زمینه‌هایی که شهادت را ایجاب کند پیدا می‌شود؛ از این نظر باید عمل قهرمانانه شهید از آن جهت که به او تعلق دارد و یک عمل آگاهانه و انتخاب‏ شده است و به او تحمیل نشده است بازگو شود، و احساسات مردم شکل و رنگ احساس آن شهید را بگیرد. اینجاست که می‌گوییم: گریه بر شهید، شرکت در حماسه او و هماهنگی با روح او و موافقت با نشاط او و حرکت در موج اوست. اینجاست که باید ببینیم آیا جشن و شادمانی و پایکوبی و احیاناً هرزگی و شرابخواری و بدمستی- آنچنان که در جشنهای مذهبی مسیحیان دیده می‌شود- هم‌شکلی و همرنگی و هم‌‏احساسی می‌آورد یا گریه؟ 🔹معمولًا درباره گریه اشتباه می‌کنند؛ خیال می‌کنند گریه همیشه معلول نوعی درد و ناراحتی است و خود گریه امری نامطلوب است. خنده و گریه ظاهراً از مختصات انسان است. خنده و گریه مظهر شدیدترین احساسات انسان می‌باشند. گریه همیشه ملازم است با نوعی رقّت و هیجان. اشک شوق و عشق را همه می‌شناسیم. در حال گریه و رقّت و هیجان خاص آن، انسان بیش از هر حالت دیگر خود را به محبوبی که برای او می‏‌گرید نزدیک می‌بیند و در حقیقت در آن حال است که خود را با او متحد می‌بیند. خنده و شادی بیشتر جنبه خودی و شخصی و در خود فرو رفتن دارد و گریه بیشتر جنبه از خود بیرون آمدن و خود را فراموش کردن و با محبوب یکی شدن. خنده از این نظر مانند شهوت است که در خود فرو رفتن است و گریه مانند عشق است که از خود بیرون رفتن است. 🔹امام حسین(ع) به واسطه شخصیت عالی‌‏ قدرش، به واسطه شهادت قهرمانانه‌‏اش مالک قلبها و احساسات صدها میلیون انسان است. اگر کسانی که بر این مخزن عظیم و گران قدر احساسی و روحی گمارده شدند -یعنی رهبران مذهبی- بتوانند از این مخزن عظیم در جهت همشکل کردن و همرنگ کردن و هم‏ احساس کردن روحها با روح عظیم حسینی بهره‌برداری صحیح کنند، جهان اصلاح خواهد شد. 🔸راز بقای امام حسین(ع) این است که نهضتش از طرفی منطقی است، بُعد عقلی دارد و از ناحیه منطق حمایت می‌شود، و از طرف دیگر در عمق احساسات و عواطف راه یافته است. ائمه اطهار که به گریه بر امام حسین(ع) سخت توصیه کرده‌اند، حکیمانه‏‌ترین دستورها را داده‌اند. این گریه‌هاست که نهضت امام حسین(ع) را در اعماق جان مردم فرو می‌کند؛ تکرار می‌کنم: به شرط آنکه گروهی که بر این مخزن عظیم گمارده شده‌اند بدانند چگونه بهره‌برداری کنند. (این نوشتار، تلخیص می باشد. برای مطالعه بیشتر به متن اصلی مراجعه شود.) قیام و انقلاب مهدی(عج)، صفحه 92
باخبر شدم حجت‌الاسلام در به علت ابتلا به بیماری منحوس بستری شدند. شفای عاجل ایشان و همه مریضان را از درگاه خداوند بزرگ در ماه خواستاریم. از تمام برادران و دوستان التماس دعا برای ایشان و همه مریضا داریم
و ما ادراک کرونا آیا این وضعیت کرونا برای هیچ نهادی مشکوک نبوده؟ روزهای اول کرونا بود که دستور دادند تا وضعیت ترور بیولولژیک کرونا توسط نهادهای مربوطه بررسی شود. اکنون یک سال و نیم از آن زمان گذشته است. و هنوز هیچ نهادی گزارشی در این خصوص ارائه نکرده است. چرا تا به امروز هیچ کار تحقیقاتی روی یهودی بودن یا نفوذی بودن برخی از اعضای مشکوک ستاد ملی کرونا انجام نشده است؟ چرا هیچ نهادی رسما روی تاثیر داروهای گیاهی سنتی و تلفیق با داروهای طب جدید و تاثیر واکسن انجام نداده است؟ سازمان پدافند غیرعامل و بقیه نهادهای مربوطه بهانه نداشتن بودجه و نبودن در ستاد ملی کرونا اصلا قابل پذیرش نیست. ماهیت تشکیل و وجود این نهاد برای چنین روزهایی بوده است. نه اینکه در این روزها کاملا جای خالیش احساس شود. چرا باید در کشورهایی که هیچ کدام از پروتکل های بهداشتی را رعایت نمیکنند و سطح بهداشتی آنها مانند کشور ما نیست تعداد کشته هایشان به ده نفر نرسد اما در کشور ما به پانصد نفر برسد؟ در عراق این روزها میبینید حرم ها مملو از جمعیتی است که هیچکدام از پروتکل ها را رعایت نمیکنند. از شروع کرونا چندین برنامه پیاده روی میلیونی برگزار کرده اند اما هیچ وقت وضعیت کرونا در آنجا بحرانی نشد. در افغانستان هم دیروز پنج نفر تلفات داشته اند. و این در حالیست که ما موج پنجم را پشت سر میگذاریم و همین روزها به موج ششم هم وارد میشویم لازم است تمام نهادهای امنیتی با همکاری نهادهای پژوهشی در این مسئله ورود کنند و این قائله را تمام کنند دیگر باید چند نفر از هموطنانمان را از دست بدهیم
برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و قرائت زیارت عاشورا در مدرسه علمیه امام صادق(ع)_پایگاه مقاومت بسیج طلاب آیت الله طاهری(ره)_گرگان
◾️السلام علیک یااباعبدالله الحسین◾️ 🎙مراسم با حضور اساتید و طلاب محترم همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی و اطعام 📆 زمان : از چهارشنبه 1400/05/20 ⏰ ساعت 21:15 شب مکان : مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان (پایگاه مقاومت بسیج طلاب باقرالعلوم ع ) ⏪ مراسم در حیاط مدرسه و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می گردد.
برگزاری مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) مدرسه علمیه
مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین(علیه السلام)همراه با نمازجماعت به امامت و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای کربلائی عباسی (زیدعزه) و با روضه خوانی حجت الاسلام جناب آقای محمدحسین مهاجر و حضور حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای یوسف رستمانی مدیریت محترم (رحمت الله علیه) گرگان و اساتید و کادر و پرسنل محترم مدرسه برگزار گردید.
🏴🏴 ✍️ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام سوگواری سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين(صلوات الله عليه) در راستای تقويت علمی دانش پژوهان و مبلغان عزیز ، معاونت پژوهش اقدام به آماده سازی سیزده مقاله در زمينه پاسخ به شبهات معاندين متناسب با محرم نموده است می توانید با مراجعه به لینکی که ذیل هر موضوع درج شده است، به محتوای آن از طریق سایت دسترسی پیدا کنید. 1)شبهه ازدواج امام حسين(عليه السلام) با اُرَينَب https://mazaheb.ir/faq/oraynab/ 2)بدعت انگاري عزادری؟ https://mazaheb.ir/faq/azadari/ 3)چرايی گريه https://mazaheb.ir/article/geryee/ 4)روزه روز عاشورا https://mazaheb.ir/faq/rozee-ashora/ 5)سياه پوشی https://mazaheb.ir/article/siyahposhi/ 6)شفا در تربت امام حسين(عليه السلام) https://mazaheb.ir/faq/shefa/ 7)قرآن خواندن سر بريده https://mazaheb.ir/faq/sare_hosayna/ 8)نامگذاری به عبدالحسين و عبدالنبی https://mazaheb.ir/faq/abdolhosayn/ 9)گريبان چاك زدن بانوان حرم حسينی https://mazaheb.ir/faq/zanan_ashora/ 10)نماز رو به قبر مطهر امام حسين(عليه السلام) https://mazaheb.ir/faq/ziyarat/ 11)بررسي روايت عجم دشمن اهل بيت(عليهم السلام) https://mazaheb.ir/faq/hadis/ 12)اتفاقات بعد از شهادت امام حسين(عليه السلام) https://mazaheb.ir/faq/ashora1400/ 13)شخصيت يزيد https://mazaheb.ir/faq/yazidmaloon/
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) : « ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم. »  ۱۳۹۶/۰۲/۱۰ باسلام و احترام و عرض قبولی عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) به اطلاع میرساند با توجه به بیانات در مورد همه مردم جهت مقابله با ویروس منحوس ، و نیاز به حضور جهادی در ، در صورت آمادگی نام و نام خانوادگی و اسم شهر خود رو به این شماره اعلام بفرمایید. 09117976375
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
... حضور طلاب جهادی در بیمارستانها جهت کمک به کادر درمان درمان_بسیج طلاب شرق استان گلستان همزمان با محرم الحرام و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) و اوج گیری کرونا و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)مبنی بر حضور همه گروه های جهادی در بیمارستان ها جهت کمک به کادر درمان حضور طلاب بسیجی جهادگر در بیمارستانهای گنبدکاووس جهت کمک به کادر درمان و بیماران کرونایی شرق استان گلستان
طلاب بسیجی که جهت کمک به کادر درمان و بیماران در بیمارستان های گنبد کاووس حضور دارند امروز اولین دوز از واکسن برکت رو دریافت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من خطاکارم؛ جفا کردم به تو؛ اما ببخش  گرچه بد کردم؛ پشیمانم؛ مرا حالا ببخش  راه بستم بر تو و ترسید از من دخترت  علتِ دلشوره ی شدم؛ من را ببخش