ژوزه یانگ، تحلیلگر موسسه آمریکایی بیسون: دستور ترامپ مبنی بر اسکورت نفتکشها در هرمز نتیجه معکوس خواهد داد و جان سربازان و میلیاردها دلار پول را به آتش میکشد.
پ ن : خودشون هم میدونن ترامپ یه ..گ.. خورد🤣
ایران وطن ماست...🇮🇷
پرچمکفن ماست...🇮🇷
🚀🔥✈️🔥🚀
#مسیرامامشهید
#خامنهایجانایراناست
#خوشآمدید
☫
﷽
https://eitaa.com/jhanmn
فوری| ناوشکن آمریکایی توسط موشکهای «قدر ۳۸۰» و «طلائیه» مورد اصابت قرار گرفت
✍️ در اطلاعیه شماره ۱۹ عملیات وعده صادق ۴ آمده است:
🔹عملیات موشکی نیروی دریایی سپاه پاسداران علیه یک هدف راهبردی آمریکا در عمق بیش از ۶۰۰ کیلومتری اقیانوس هند با ضربه مقتدرانه اجرا شد.
🔹در سلسله اقدامات این عملیات برجستهُ یک فروند ناوشکن آمریکایی در حال سوختگیری از یک فروند کشتی سوخت رسان آمریکایی در ۶۵۰ کیلومتری سواحل ایران در اقیانوس هند مورد اصابت موشکهای «قدر ۳۸۰» و «طلائیه» نیروی دریایی سپاه قرار گرفت.
🔹بر اساس گزارشهای اطلاعاتی درپی آتشسوزی گسترده روی عرشه این دو ناو، آسمان اقیانوس تیره و تار شد.
ایران وطن ماست...🇮🇷
پرچمکفن ماست...🇮🇷
🚀🔥✈️🔥🚀
#مسیرامامشهید
#خامنهایجانایراناست
#خوشآمدید
☫
﷽
https://eitaa.com/jhanmn
ترامپ اذعان کرد ؛ بزرگترین فرار آمریکایی ها در تاریخ همزمان با جنگ با ایران
🔹ترامپ در تروث سوشال: از ابتدای جنگ تاکنون ۹ هزار آمریکایی از منطقه خلیج فارس خارج شدهاند.
اوضاع تحت کنترل امریکاست؟
اگر بله ، چرا دارن فرار میکنن؟
اینا فکر کردن ونزوئلا میشه
همه دارن تو دنیا سوژشون میکنن...
ایران وطن ماست...🇮🇷
پرچمکفن ماست...🇮🇷
🚀🔥✈️🔥🚀
#مسیرامامشهید
#خامنهایجانایراناست
#خوشآمدید
☫
﷽
https://eitaa.com/jhanmn
🚨اگر شما هم پیگیر اخبار و تحولات مهم و حساس این روزهای ایران و آمریکا هستید در کانال زیر عضو شوید و اخرین اخبار منطقه را دنبال کنید 👇👇
ایران وطن ماست...🇮🇷
پرچمکفن ماست...🇮🇷
🚀🔥✈️🔥🚀
#مسیرامامشهید
#خامنهایجانایراناست
#خوشآمدید
☫
﷽
https://eitaa.com/jhanmn
اخبار لحظه به لحظه 👆👆
16.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فکرش رو نمیکردم یک روزی
یک افـــسر آمریکایی حــــرفهایی بزنه که برای ما شبیه روضهخوانیه و باهاش اشـــــک مــــیریزیم
و ایـــنجور زیـــبا مسئـــله تــــبیین کنه!
و
البته جالـــبه که انـــقدر دقـــیق ما رو میشناسند!...
آره
به هـــمه دنیا بــگید ما اینیم!
بگید که جمهوری اسلامی بالنده و پاینده، به راهـــــش ادامــه مــیده!
چین باید هزینه بده
ما خون بدیم و بمب بخوریم و جون بدیم
که چین نفت ارزون گیرش بیاد ؟
چین باید بیاد مثل امریکا واسه منافعش بجنگه
پس هرکی گفت
وای نه تنگه نبندید
وای چین متحد ماست ناراحت میشه
بزنید تو دهنش
اقایون سیاسی بزارید خیالتون راحت کنیم
بخواید ادامه روند سازش و تسلیم رو ادامه بدید
با ملت داخلی ایران طرفید
اونی هم که جلوی این ملت رو گرفته بود دیگه نیست
پس یقه دیپلمات بازی و مذاکره و اراجیف رو بزارید کنار
با تمام توان فقط فکر جنگ و زدن ضربه باشید
احمق ها اگر الان قوی نزنید
دو ماه دیگه باز میان رهبر بعدی یا هرکی دیگه دلشون بخواد میزنن
دیگه این مملکت نمیشه زندگی کرد مگر اینکه الان قوی بزنید و همه جی رو بزنید
بگن اینا دیوانه هستن
سراغشون نریم
وگرنه بازدارندگی دیگه مرد
به لبنان و غزه جدید سلام کنید