16.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فکرش رو نمیکردم یک روزی
یک افـــسر آمریکایی حــــرفهایی بزنه که برای ما شبیه روضهخوانیه و باهاش اشـــــک مــــیریزیم
و ایـــنجور زیـــبا مسئـــله تــــبیین کنه!
و
البته جالـــبه که انـــقدر دقـــیق ما رو میشناسند!...
آره
به هـــمه دنیا بــگید ما اینیم!
بگید که جمهوری اسلامی بالنده و پاینده، به راهـــــش ادامــه مــیده!
چین باید هزینه بده
ما خون بدیم و بمب بخوریم و جون بدیم
که چین نفت ارزون گیرش بیاد ؟
چین باید بیاد مثل امریکا واسه منافعش بجنگه
پس هرکی گفت
وای نه تنگه نبندید
وای چین متحد ماست ناراحت میشه
بزنید تو دهنش
اقایون سیاسی بزارید خیالتون راحت کنیم
بخواید ادامه روند سازش و تسلیم رو ادامه بدید
با ملت داخلی ایران طرفید
اونی هم که جلوی این ملت رو گرفته بود دیگه نیست
پس یقه دیپلمات بازی و مذاکره و اراجیف رو بزارید کنار
با تمام توان فقط فکر جنگ و زدن ضربه باشید
احمق ها اگر الان قوی نزنید
دو ماه دیگه باز میان رهبر بعدی یا هرکی دیگه دلشون بخواد میزنن
دیگه این مملکت نمیشه زندگی کرد مگر اینکه الان قوی بزنید و همه جی رو بزنید
بگن اینا دیوانه هستن
سراغشون نریم
وگرنه بازدارندگی دیگه مرد
به لبنان و غزه جدید سلام کنید
ختم کلام
گـوه چین رو نمیخواد بخورید
هرچی لازمه رو بزنید تا هزینه بالا برود
هدایت شده از HERO313Mهیرو
زمان:
حجم:
281.6K
اللهاکبر اللهاکبر اللهاکبر؛
صوت فوری سردار جواد غفاری
فرمانده لشکر۶۴ جهانی سپاه قدس
تو کلانتری ها کسی نیست
از قبل برنامه ریزی شده
نیرو امنیتی زمینی هیچ خللی با بمباران پیدا نخواهد کرد
اما اگر دزد اومد و سارقی امد خیلی تو این شرایط انتظار نداشته باشید کسی جلوش رو بگیره
.
این دقیقا همان چیزی بود که
میخواستند به دست عده ای جوان
ناآگاه اتفاق بیوفته،اما بدون سلاح
اومدن تا دیگه کسی نگه نیروی انتظامی
مردمو کشت،حالا به هدفشون نرسیدن
میخوان امنیت داخلی شهرها بریزه
غافل از اینکه مردم ایران رو نشناختن