پس یقه دیپلمات بازی و مذاکره و اراجیف رو بزارید کنار
با تمام توان فقط فکر جنگ و زدن ضربه باشید
احمق ها اگر الان قوی نزنید
دو ماه دیگه باز میان رهبر بعدی یا هرکی دیگه دلشون بخواد میزنن
دیگه این مملکت نمیشه زندگی کرد مگر اینکه الان قوی بزنید و همه جی رو بزنید
بگن اینا دیوانه هستن
سراغشون نریم
وگرنه بازدارندگی دیگه مرد
به لبنان و غزه جدید سلام کنید
ختم کلام
گـوه چین رو نمیخواد بخورید
هرچی لازمه رو بزنید تا هزینه بالا برود
هدایت شده از HERO313Mهیرو
زمان:
حجم:
281.6K
اللهاکبر اللهاکبر اللهاکبر؛
صوت فوری سردار جواد غفاری
فرمانده لشکر۶۴ جهانی سپاه قدس
تو کلانتری ها کسی نیست
از قبل برنامه ریزی شده
نیرو امنیتی زمینی هیچ خللی با بمباران پیدا نخواهد کرد
اما اگر دزد اومد و سارقی امد خیلی تو این شرایط انتظار نداشته باشید کسی جلوش رو بگیره
.
این دقیقا همان چیزی بود که
میخواستند به دست عده ای جوان
ناآگاه اتفاق بیوفته،اما بدون سلاح
اومدن تا دیگه کسی نگه نیروی انتظامی
مردمو کشت،حالا به هدفشون نرسیدن
میخوان امنیت داخلی شهرها بریزه
غافل از اینکه مردم ایران رو نشناختن
تهدید وزارت دفاع رژیم صهیونیستی
به هدف قرار دادن مجتمع صنعتی استقلال تهران
هدایت شده از موزیک BBC
702.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از HERO313Mهیرو
دو دلیل داره اینکار
اول امریکا از انجا لجستیک میاره تو پایگاهش
دوم عربستان نیرو زمینی میفرسته تا طرفداران ایران رو تو بحرین سرکوب کنن
خیلی مهمه ای پل رو زد امیدواریم انجام بشه
هدایت شده از HERO313Mهیرو
این جنگ دو حالت داره
یا تجزیه ایران
یا چند تا خاک جدید بهمون ملحق میشن
البته واسه خودمون بودن مجدد پس گرفیم
هدایت شده از HERO313Mهیرو
اگر یک روز اتش بس شد
و این دو حالت نشدیم
بدونید جنگ تمام نشده
11.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش
میشد
عمر خود را
هدیه میدادم به او
زندگی را دوست دارم
رهــــــ🍃ــــبر شهیدمون رو بیشتر 💔
.