در تجمع دیشب قم، موتورسوارهایی مخالف اما با عکس و پرچم ایران حضور داشتند که مترصد فرصت بودن تا شیطنت کنن.
این شبها به موتور سواران دقت کنید.
موتورهایی که پلاکهاشون رو با عکس آقا پوشاندن مشوک هستند.
در صورت مشاهده موتوریها در بین جمعیت به پلاکشون دقت بفرمایید
اگر با عکس یا دست پوشانده بودن موتور رو متوقف و به ماموران اطلاع بدید.
⚠️ این شبها باید هوشیارتر بود.
شب گذشته چنین مواردی مشاهده شد که به محض عکس گرفتن از پلاکشون فرار کردن.
حالا فهمیدید قاسم سلیمانی که بود،
حسن نصرالله که بود،
و چطور سالها دشمن را کیلومترها دورتر از مرزهای ما زمینگیر کرده بودند؟
یادتان هست چه متلکها و طعنههایی به همان سربازان ایرانی میزدید که دور از خاک وطن، غریبانه و بیادعا میجنگیدند تا آتش جنگ به خانههای ما نرسد؟
به آنهایی که امنیت امروزمان را با شبهای بیخواب و دلهای نگران خانوادههایشان خریدند؟
این اتفاقات قرار بود بیست سال پیش بیفتد؛
روزی که ما هنوز قدرت بازدارندگی امروز را نداشتیم،
روزی که حتی توان دفاع موشکیمان به این سطح نرسیده بود،
روزی که اگر دشمن اراده میکرد، باید در خیابانهای شهرهایمان با او میجنگیدیم.
آنها جنگ را آنسوی مرزها نگه داشتند
تا ما طعم آرامش را در خانههایمان بچشیم.
آنها سپر شدند تا ایران میدان نبرد نشود.
شاید امروز بهتر بفهمیم امنیت، شعار نبود…
نتیجه خون، ایستادگی و دوراندیشی مردانی بود که زودتر از ما خطر را دیدند
🇮🇷ساده هایی که میگفتن عوضش امنیت داریم👺👺
میگفتن کشورمون ضعیف شده
آقای شهیدمون فرمودن آینده نشون میده کی ضعیف شده
الان همزمان داریم با ۱۲ کشور میجنگیم
پدافند ۱۵ کشور رو رد میکنیم و موشکها مون رو به هدف میرسونیم ، زورمون به همشون رسیده و داریم پدرشون رو درمیاریم و برای همه دنیا داریم خط و نشان میکشیم که اگر کسی از آمریکا و اسرائیل حمایت کنه اونم میزنیم و از همه مهمتر تنها یک نوع پهپاد (شاهد ۱۳۶) رو عملیاتی کردیم و موشکهای ته انباری مون رو داریم میزنیم و هنوز به ذخائر پهپادی و موشکی مون دست نخورده و در عین حال در فضای کاملا جنگی هیچگونه کمبود کالاهای اساسی هم نداریم و زندگی مردم کاملا روی روال عادی خودش در جریانه
این یعنی قدرت
کجان اون خودتحقیرها که این قدرت رو ببینند ؟
کجان سلبریتی های بیشرف خفه خون گرفته ؟
خون دختران مینابی کمتر از یک دخترک کومله بود یا اربابتون گفته فعلا خفه شید
آهان یادم رفت که داریم پدر اربابتون رو درمیاریم
توییت حسین طاهری ، مداح محبوب :
ای جهان کام تو شیرین ز عسل خواهد شد
مجتبی بعد علی شیر جمل خواهد شد...
ان شاءالله...
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
✍ سلمان ایرانی
💥#ناگفته ها
#محرمانه ها و
#پیش_بینی ها را،
در کانالِ #سلمان_ایرانی
دنبال بفرمائید👇
@salmann313
@salmann313
🆔 ادمین پذیرش تبلیغات
@f_aaha
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🔹شعر بیست سال پیش علامه حسن زاده آملی از دیدار حضرت آقا و پیش بینی محل شهادت ، زمان ،مکان و قاتلین او که بعد از بیست سال دکتر حاج اسماعیل منصوری پرده از آن برداشت
. ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━━
این شادی من که میبینی مکرر است
از شدت شوق ملاقات رهبر است
پیک صبا مرا از آمدنت با خبر نمود
گفتا فلانی ساعت نه پشت این در است
در ملاقات با نگهبان
گفت ما دو همره در این سفریم
دو مبین ،ما دو یک نفریم
گر ستانی زمن تو همراهم
بر رود تا بر آسمان آهم
من گفتم :الا ای پیر فرزانه چه دیدی
بگو از آنچه دیدی و شنیدی
زیارت کرده ام روی ولی را
بدیدم اندر او نور علی را
بحق فرزند مولایم علی اوست
هوالحق اندرو عین هوالهوست
ولایت اندر او دارد تجلی
زنورش داده قلبم را تسلی
کتل پیموده کوه و کویرم
ولی عشق علی کرده اسیرم
دلی دادیم بهم ای داد و ای داد
چه آید بر سر این پیر و استاد
پس از بیست سال دیگر ناگهانی
ز اینجا میشود او آسمانی
بود جانبازی اش پیک سعادت
به غایت آرزو دارد شهادت
سرانجامش به خون آغشته گردد
جهان از رفتنش آشفته گردد
شود جسم نحیفش اربا اربا
ز بمب دشمن صهیون رسوا
ولی خونش نویدی از ظهور است
حضور اندر حضور اندر حضور است
نقاب از چهره مهدی میگشاید
سرود فتح و شادی می سراید
مداوا میکند درد جهان را
تمام درد پیدا و نهان را
قلم بردار و بنویس این حکایت
بگو کرده حسن زاده روایت
مکن افشا که این سر نهانی
خودش روزی شود حرفی جهانی
🇮🇷 بلدچی 🧭
https://eitaa.com/Ms134862
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚡️این شکلِ دنیاست…
اگه به کسی خوبی کنی،
هیچ تضمینی نیست که خوبیت به خودت برگرده
هم وطن لحظه ای #تفکر بیگانه ی بیشرفت نمیتواند دلسوز ایران باشد🚩
🍃🌺🍃
کانال محمد ندیمی در ایتا روبیکا تلگرام بله455_86104146584572.mp3
زمان:
حجم:
4.4M
بروز رسانی جنگ
انفجار قیمت نفت
وضعیت اروپای درگیر اوکراین
تنهایی آمریکا
محمد ندیمی
ایران وطن ماست...🇮🇷
پرچمکفن ماست...🇮🇷
🚀🔥✈️🔥🚀
#مسیرامامشهید
#خامنهایجانایراناست
#خوشآمدید
☫
﷽
https://eitaa.com/jhanmn
🚀🚩🚀🚩🚀
بابعض وافتخارصدرصدمیگم عاشق قدمهای ایرانیانم با حضورتان ،مساجد،میدانها،خیابان ها وایران را صحن وسرای امام رضای کرده اید
پایدار وصبورباشید
اجرکم عندالله
🌹🙏🙏🌹
ایران وطن ماست...🇮🇷
پرچمکفن ماست...🇮🇷
🚀🔥✈️🔥🚀
#مسیرامامشهید
#خامنهایجانایراناست
#خوشآمدید
☫
﷽
https://eitaa.com/jhanmn
ایالاتمتحدهمحورمقاومت
پیروز این جنگ نه موشک های ماست ونه جنگندههای دشمن پیروز این جنگ را ایمان و صبر امت های مسلمان بوي
احسنت با دلی لبریز از غم واندوه افتخار میکنیم وخدا را شاکریم بابت تمام نعماتی اللخصوص اینکه وطنمان ایران بزرگ است
🤲🤲🤲...؟؟؟
🌸🌸🌸🌸🌸