قبل از جنگ:
۱) ایران تنگه هرمز را کنترل نمیکرد، اما حالا کنترل آن را در دست دارد
۲) نفت ایران تحریم شده بود، حالا دیگر نیست
۳) ایران در حال ساخت سلاح هستهای نبود، حالا خواهد ساخت
۴) پایگاههای ایالات متحده در خلیج فارس قبلاً دارایی بودند، اکنون بدهی
۵) تورم در حال کاهش بود، اکنون در حال افزایش است
برنده شدن قطعی
38.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟣درمان زانویی که باید تعویض مفصل می شد تنها در ۱۰ دقیقه...
دنیای ترفندکده👇
👁 @tarfandkadeh1
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ حاج علی عظمایی
🇮🇷کلیددار جدید تنگه هرمز!
که حتی کوسه های خلیج فارس رو هم به اسم میشناسه و به جغرافیای سانت به سانت و سنگ به سنگِ تنگه هرمز و جزایر بیشتر از هرکسی مسلطه.
جنگ در خلیج فارس فقط یک برنده داره
برنده هم کسی نیست جز صاحبان بومی خلیج فارس.
تو محله علی عظمایی تنها چیز آمریکایی تابوت ها و جنازه سرباز هاشونه!
ولاغیر.....
🌐 اخبار #لبنان_و_منطقه
@Lebanon313
#وعده_صادق
📣 آیدی برای تبلیغات
@f_aaha
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✍✍✍خبر خوش تنگسیری دوم آمد
⭕️ حاج علی عظمایی
🇮🇷کلیددار جدید تنگه هرمز!
که حتی کوسه های خلیج فارس رو هم به اسم میشناسه و به جغرافیای سانت به سانت و سنگ به سنگِ تنگه هرمز و جزایر بیشتر از هرکسی مسلطه.
جنگ در خلیج فارس فقط یک برنده داره
برنده هم کسی نیست جز صاحبان بومی خلیج فارس.
تو محله علی عظمایی تنها چیز آمریکایی تابوت ها و جنازه سرباز هاشونه!
ولاغیر.....
🌐 اخبار #لبنان_و_منطقه
@Lebanon313
#وعده_صادق
📣 آیدی برای تبلیغات
@f_aaha
اینایی که وصـــل میکنم
فقط میخوام بدونید هزینه آمــــریکا در جنگ ۳۵ میلیارد دلار نیست که رسانه های آمریکایی اعلام میکنند
سرانگشتی فعلا برید
بالای ۱۰۰۰ میلیارد دلار
.
☫﷽☫ | #سلام_پیشوا
🚩🚩🚩🚩🚩
✋درود بر همراهان همیشگی
تلآویو زیر بارانِ موشک میلرزد،
و تهران،
زیر سایهی وطنفروشها
زخمی میشود.
آنجا دشمن را میشناسیم؛
صورتش پیداست،
پرچمش پیداست،
جایش پیداست.
اما اینجا؟!
خائن با نقابِ "ایرانی" میآید،
با پرچمِ دروغ
و خنجرِ زهرآلود پشتِ لبخندهایش...
جنگ، تنها آن نیست که بیرون از مرزهاست؛
جنگ، وقتی آغاز میشود
که پشتِ هر "رفیق"
خنجری پنهان است..
راستش ما از تلآویو نمیترسیم،
ما از آنان میترسیم که
با دستانی آلوده
و جیبهایی پُر از "مزدِ خیانت"
وطن را به حراج گذاشتهاند...
هدایت شده از ستاد تبلیغات جنگ
♦️ آیت الله فاضل لنکرانی:
🌹حضور هوشیارانه مردم در خیابانها از هزاران نماز شب بالاتر است
🔹 من همینجا مجدد عرض میکنم که این حضور هوشیارانه مردم در خیابانها از هزاران نماز شب بالاتر است و این جمله ادلهی بسیاری دارد، برطبق روایتی که در کتاب کنزالعمال هندی نقل شده پیامبر اکرم(ص) می فرمایند: حراست یک شب از اسلام و کشور، از هزار شب عبادت که روزهایش را هم روزه بگیرند، بالاتر است. لذا مردم قدر این حضور خود را بدانندکه واقعا عبادت است. آفرین بر این مردم که اینچنین روح مطهر شهدای خود را شاد می کنند.
❗️ستاد رسانه جنگ
@setadjang313
🔴فریدمن: ژنرالها در میدان باختند، سیاستمداران در کاخ سفید
🔹فریدمن در یادداشت مهمش پس از سفر به واشینگتن (در بحبوحه جنگ مارس ۲۰۲۶)، زاویه را از میدان نبرد به اتاقهای تصمیمگیری میچرخاند و از یک «سکته مغزی نهادی و ساختاری» در دولت آمریکا پرده برمیدارد:
۱. واشینگتن؛ شهر ارواح و خلأ کارشناسی:
🔹ساختارهای مدیریت بحران متلاشی شدهاند. شورای امنیت ملی (NSC) عملاً خالی از کارشناس است. در وزارت خارجه فقط صدای قدمهای خودتان را میشنوید. تصمیمات توسط افرادی مانند سناتور روبیو و بدون ارزیابی حرفهای گرفته میشود. در پنتاگون، پیت هگست (وزیر دفاع) به جای مدیریت جنگ، درگیر تسویهحسابهای سیاسی و جنگهای فرهنگی است.
۲. توهم استراتژیک در دفتر بیضی:
🔹دونالد ترامپ در «واقعیت موازی» زندگی میکند و جملاتش آشفته و متناقض است. او ادعا میکند جنگ «جلوتر از برنامه» پیش میرود، چون آمریکا و اسرائیل «دیگر هدفی برای بمباران ندارند». فریدمن مینویسد: ترامپ وقتی مدرک پیروزی ندارد، آن را جعل میکند.
۳. ساعت شنی تورم و فرار شرکا:
🔹عملیات بمباران (Epic Fury) بدون مجوز کنگره آغاز شد و بسیار منفور است. ترکشهای تورمی ناشی از قفل خلیج فارس اقتصاد را خرد میکند. جمهوریخواهان شکست در انتخابات میاندورهای را پذیرفتهاند. جیدی ونس (معاون رئیسجمهور) که این جنگ را فاجعه میداند، عامدانه سکوت کرده تا آینده سیاسی خود را نسوزاند.
🔻اما تناقض مرگبار اینجاست:
🔹اگر واشینگتن فلج شده و ترامپ به دنبال فرار است، چرا زبدهترین نیروها (۳۵۰۰ تفنگدار دریایی ناو تریپولی و کماندوهای دلتا/JSOC) دقیقاً حالا به دهانه خلیج فارس رسیدهاند؟
🔹تقاطعگیری اطلاعات میدانی نشان میدهد این تضاد، خروجی جنگ قدرت میان «تیم سیاسی کاخ سفید» و «محور اسرائیل/پنتاگون» است که به یکی از سه سناریو ختم میشود:
۱. تله اسرائیل (Tripwire): سیاستبازهای جنگطلب میدانند ترامپ میخواهد خارج شود. آنها این کماندوها را به عنوان طعمه در خط آتش قرار دادهاند تا کشته شدن حتی چند آمریکایی، راه فرار ترامپ را ببندد و او را به جنگ همهجانبه بکشاند.
۲. عملیات نیش زنبور (Hit & Run): ترامپ برای توجیه خروج به یک «دستاورد هالیوودی» نیاز دارد. احتمال هلیبرن شبانه سریع روی جزیره لارک یا خارگ برای انفجار تأسیسات، عکس یادگاری و خروج فوری تا بگوید «گلوی اقتصادشان را بریدیم».
۳. بلوف ضامنکشیده (The Coercive Bluff): ناو تریپولی صرفاً اسلحه پر روی میز مذاکرات پنهان (احتمالاً عمان) است: «یا پیش از ۶ آوریل آتشبس را بپذیرید، یا جنگ زمینی میکنیم.»
حرف آخر:
🔹ژنرالها لجستیک میدان را باختهاند (سقوط آواکس، فرسودگی ناو فورد، اتمام پاتریوت) و سیاستمداران قدرت تصمیمگیری را. ماشین جنگی آمریکا اکنون با اینرسی خود به سمت برخورد زمینی غیرقابلکنترل حرکت میکند.
✍️ خلاصهای از نوشته سر لارنس فریدمن (Sir Lawrence Freedman)، یکی از برجستهترین استراتژیستهای نظامی زنده جهان و استاد ممتاز مطالعات جنگ در کینگز کالج لندن
.
🔥بدون سانسور👇
🔥بدون مخفی کاری 👇
🔥بدون ملاحظه و مسامحه👇
🔥کانال رازهای نگفته و سر به مُهر👇
💥 کانال فوق محرمانه 💥
وحدت کلمه وحضور در میادین واجب وضروری هست تا مجاهدان با دلگرمی به دفاع از میهن بپردازند
از سخنان شائبه دار وتفرقه انداز دوری کنیم
دشمن مشترک همه ایرانیان با هر منش وسلیقه به ایران تجاوز کرده وهزینه این تجاوز را کشور های امارات وعربستان وبحرین وقطر وکویت داده اند وباید همه متجاوزان وعاملان مالی برای همیشه از دسترسی به نفت ومنابع دیگر کنار گذاشته شوند تا تضمین دایمی امنیت پایدار داشته باشیم
676.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 طرفداران پهلوی آمریکاییها را «سربازان وطن» خواندند!
🔹 وطنفروشهای خارجنشین بیتفاوت به شهادت مردم ایران، برای ۴ نظامی کشتهشده آمریکا یادبود گرفته و آنها را سربازان وطن خطاب کردند!
اینا میکس هستن
حرام لقمه +حرامزا....