'ڄنۅن♡¡
859.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بـه پاىِ تو پیر شدن،
بزرگترین رویاست برایم ..♥︎
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
کرم علی اکبر! [ @jonoon_ETA ]
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شاه عالم یا اباعبدالله🖤
[ @jonoon_ETA ]
یه دیالوگ تو یاغی بود که عاطی به حامد میگفت:
«آدمای زیادی تو زندگی من نبودن، ولی از اینکه الان تو هستی خیلی خوشحالم، از اینکه بهت یه ربطی دارم خیلی خوشحالم..»
از این قشنگتر داریم مگه؟!
[ @jonoon_ETA ]
قصهای بگو پر از طلوع
ترانهای بخوان
پر از پرواز
میخواهم
صبحمان با عشق بخیر شود♥️):
#شفیقهطهاسبی
[ @jonoon_ETA ]