تو کتاب "هنر و زندگی پیکاسو" یه جملهی بینظیری بود؛ که باید بعنوان نصیحت برای تمام عمرمون بهش نگاه کنیم. میگه:
«وقتی برای دیگران لقمه بزرگتر از دهانشان باشی، آنها چاره ای ندارند
جز آنکه خُردت کنند، تا برایشان اندازه شوی!
پس مراقب معاشرت هایت باش..»
امشب ای ماه به درد دل من تسکینی
آخر ای ماه تو همدرد من مسکینی🌚🤍
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
مصلحت نیست،قیاس رخ طُ با خورشید
شمس اذن طلوع از طُ بگیرد،ادب است...!/:🌝♥️
[ @jonoon_ETA ]
اهلِ نماز می شوم ، جمله نیاز می شوم
سوی حِجاز می شوم باز مقابلم تویی . . . !
#تکبیت
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
باید ماند و به تو ثابت کرد که با موی سپید هم زیبایی ♡ [ @jonoon_ETA ]
[ سنی یارادانا قوربان ]
یعنی به قربونِ خالقِ تو^^♥️🪴
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
حسین جانم): دوری و دوستی سرم نیمشه! #محرم #حسین [ @jonoon_ETA ]
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفتن کلمهی دوست دارم قشنگه؛ ولی اینکه بهش ثابت کنید قشنگتره♥︎
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اهلِ نماز می شوم ، جمله نیاز می شوم سوی حِجاز می شوم باز مقابلم تویی . . . ! #تکبیت [ @jonoon_ETA
باده ی ناب می شوم ، شِعر و کِتاب می شوم
یکسره خواب می شوم ، باز مقابلم تویی):
♡00:00♡
#تکبیت
[ @jonoon_ETA ]