'ڄنۅن♡¡
هَمرهِ موج می شوم ، راهیِ اوج می شوم فوج به فوج می شوم ، باز مقابلم تویی!♥︎ ♡00:00♡ #تکبیت [ @jono
سایه ی ماه می شوم ، در ته چاه می شوم
راهیِ راه می شوم ، باز مقابلم تویی🌚🤍
#تکبیت
[ @jonoon_ETA ]
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش یا رب که نیفتد به کسی کار کسی!
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
سایه ی ماه می شوم ، در ته چاه می شوم راهیِ راه می شوم ، باز مقابلم تویی🌚🤍 #تکبیت [ @jonoon_ETA ]
توی رَواق می شوم ، کُنجِ اُتاق می شوم
بسته به طاق می شوم ، باز مقابلم تویی♥︎
#تکبیت
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
یه دیالوگ تو یاغی بود که عاطی به حامد میگفت: «آدمای زیادی تو زندگی من نبودن، ولی از اینکه الان تو هس
یهدیالوگتویهفیلمیبودکهمیگفت :
« تمامعمرماحساستنهاییکردم!
بهغیراززمانیکهباتوبودم »
چقدرراستمیگفت:)
چقدرهممونیهنفرروداریمکهفقطکناراونهمه یعالموآدموغصههامونویادمونمیره🙂💕
#دیالوگ
@jonoon_ETA
باصدایِپرازبغضمیگفت :
حالاتوبرایمنبیشترازیکخاطرهشبیه خودولیعصرهستی . .
یکخیابانِصبورباانگشتانکشیدهیِغمگین.
خیابانیکه ، پاریسراباتمامسنگفرشهایشپهنآن کرده بودیم!
برکمرشبقدممیزدیمشبيهحضورعظيمِ.
یکقدم ، شبيهبارانخوردهتريننقطه خيابان ، شبيهخودِتهران :)
@jonoon_ETA