'ڄنۅن♡¡
سایه ی ماه می شوم ، در ته چاه می شوم راهیِ راه می شوم ، باز مقابلم تویی🌚🤍 #تکبیت [ @jonoon_ETA ]
توی رَواق می شوم ، کُنجِ اُتاق می شوم
بسته به طاق می شوم ، باز مقابلم تویی♥︎
#تکبیت
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
یه دیالوگ تو یاغی بود که عاطی به حامد میگفت: «آدمای زیادی تو زندگی من نبودن، ولی از اینکه الان تو هس
یهدیالوگتویهفیلمیبودکهمیگفت :
« تمامعمرماحساستنهاییکردم!
بهغیراززمانیکهباتوبودم »
چقدرراستمیگفت:)
چقدرهممونیهنفرروداریمکهفقطکناراونهمه یعالموآدموغصههامونویادمونمیره🙂💕
#دیالوگ
@jonoon_ETA
باصدایِپرازبغضمیگفت :
حالاتوبرایمنبیشترازیکخاطرهشبیه خودولیعصرهستی . .
یکخیابانِصبورباانگشتانکشیدهیِغمگین.
خیابانیکه ، پاریسراباتمامسنگفرشهایشپهنآن کرده بودیم!
برکمرشبقدممیزدیمشبيهحضورعظيمِ.
یکقدم ، شبيهبارانخوردهتريننقطه خيابان ، شبيهخودِتهران :)
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
توی رَواق می شوم ، کُنجِ اُتاق می شوم بسته به طاق می شوم ، باز مقابلم تویی♥︎ #تکبیت [ @jonoon_ETA
اینهمه مَرد می شوم، مَخزنِ درد می شوم
ساکت و سرد می شوم ، باز مقابلم تویی):💛
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از آبجی ساغر
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عمیقاً خوشحالم که وقت گذاشتم و این کلیپ رو دیدم..💙🌱
+ پیشنهاد میکنم ببینید رفقآ