eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آبجی ساغر
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عمیقاً خوشحالم که وقت گذاشتم و این کلیپ رو دیدم..💙🌱 + پیشنهاد می‌کنم ببینید رفقآ
گربادصبح‌گردم ، هرجاکه‌رهنوردم جزخاک‌او‌نبوسم ، جزبوی‌اونیارم🌞🌿'! @jonoon_ETA
- گَهی‌بر‌سر ، گَهی‌بردِل ، گَهی‌بر‌دیده‌جادارَد . . 🌱 ' @jonoon_ETA
به جای دوستت دارم و همیشه باهات میمونم و این چیزا، مثل حافظ بهش بگید‍‍😌: «مطمئن‌باش که مهرت نرود از دلِ‌من مگر آن‌روز که در خاک شود منزلِ‌من♥️!» @jonoon_ETA
- تو بگو من چه گویم که دلت را ببرم؟ من که از شیوه عاشق شدنت بی‌خبرم :)!🎼 @jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
اینهمه مَرد می شوم، مَخزنِ درد می شوم ساکت و سرد می شوم ، باز مقابلم تویی):💛 [ @jonoon_ETA ]
از همه  دور می شوم ، نقطه ی کور می شوم زنده به گور می شوم ، باز مقابلم تویی ♡00:00♡ [ @jonoon_ETA ]
خبردهیدبه‌لیلاجنـونِ‌مجنون‌را ڪه‌نبضِ‌عاشقِ‌بیچاره‌ناهماهنگ‌است... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌[ @jonoon_ETA ]
حق با فروغ است: ‏«چه می‌شود کرد؟ مگر می‌شود دنیا را پاره کرد و از تویش خوشبختی درآورد؟ همین است که هست...»
ما ا‌یر‌انیا میگیم: از دل برود هر آنکه از دیده برفت... اما فر‌انسوی‌ها میگن: به قلب ما نزدیک است؛ آن کسی که از چشم‌های ما دور است! فر‌انسوی‌میخوامت:)♥️ @jonoon_ETA
بقول شایع؛ یبار‌میگم‌ودیگه‌نه! شما‌تکون‌نمیخوری‌‌عه‌پیش‌من : )💕 @jonoon_ETA
تو زبون ترکی یه قربون صدقه ی قشنگ دارن که میگن: «گوزلرین گیله سین قاداسین آلیم» یعنی: «درد و بلای مردمک چشات به جونم»از این قشنگ تر آخه ♡