با اجازه مادر سادات رخت عزای پسرش را
نه از جان بلکه از تن در میآوریم و میگوییم
ای حسین داغ تو تا ابد در سینه ما خواهد ماند🖤...
🔹حلولِ ماهِ ربیع الاول ماهِ شادی و شادمانیِ اهل بيت(ع) را تبریک عرض مینماییم🌸🌸
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
مثل سعدی به یارتون ابراز علاقه کنید که میگه: هر كس به تماشايی رفتند به صحرايی ما را كه تو منظوری خا
به قول هوشنگ ابتهاج:
"یکجا به کنار تو
ارزد به جهان با غیر.."
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
گفتن کلمهی دوست دارم قشنگه؛ ولی اینکه بهش ثابت کنید قشنگتره♥︎ [ @jonoon_ETA ]
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنوزم یه تار مو طُ به دنیا نمیدم!
[ @jonoon_ETA ]
Mohsen Farahmandدعای عهد.mp3
زمان:
حجم:
9.7M
اسلام علیک یا صاحب الزمان🌱
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
عاشقتم نه به رنگ شعار! #یاغی [ @jonoon_ETA ]
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من از تمام دنیا شبی بریدم تو را که دیدم..)؛!
#یاغی
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
کرمانیا یه قربونصدقه دارن که میگن: «عُمرَم رو عُمرِت» یعنی الهی که سالهای عمر من به تو اضافه شه!
کُرد زبان ها به عزیزِدلشون میگن ”ناوسکگم” یعنی«قلب و وجودِمن» همینقدر کوتاه و پر عشق ♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اونجاکهتوفیلمشبیکهماهکاملشد هوتنشکیبامیگه : - خیلیدوسدارمموهاتوببینم . . مادرممیگفت :
توی سریال جیران وقتـی شاه چشمش
بہ جیران میوفته این شعرو باخودش میگہ
"گفتۍ شکار گیرم
رفتـــے شکار گشتی(:♥️
گفتی قرار گیرم رفتی بی قرار گشتۍ . . !"
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]