eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آسمان چشم او آیینه کیست؟ [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
‌کرمانیا‌ یه قربون‌صدقه دارن که میگن: «عُمرَم رو عُمرِت» یعنی الهی که سال‌های عمر من به تو اضافه شه!
کُرد زبان ها به عزیزِدلشون میگن ”ناوسکگم” یعنی«قلب و وجودِمن» همینقدر کوتاه و پر عشق ♡ [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اونجاکه‌توفیلم‌شبی‌که‌ماه‌کامل‌شد هوتن‌شکیبا‌میگه : - خیلی‌دوس‌دارم‌موهاتوببینم . . مادرم‌میگفت :
توی سریال جیران وقتـی شاه چشمش بہ جیران میوفته این شعرو باخودش میگہ "گفتۍ شکار گیرم رفتـــے شکار گشتی(:♥️ گفتی قرار گیرم رفتی بی قرار گشتۍ . . !" [ @jonoon_ETA ]
عاشقان وقت نماز است اذان میگویند👀🌿
هدایت شده از آبجی ساغر
این عکس خیلی قشنگه♥️🇮🇷 به قولِ آقای حسین دارابی: وقتی آمریکا با شماست، اسرائیل با شماست، اروپا با شماست، امپراطوری رسانه‌ای غرب با شماست، فضای مجازی با شماست، سلبریتی با شماست اما باز هم نمی‌تونید جمهوری اسلامی رو سرنگون کنید، پس یقین داشته باشید که خدا با شما نیست! | |
شَب حَزين و مَن غَمين و رَه دراز...!) [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
به قول هوشنگ ابتهاج: "یکجا به کنار تو ‏ارزد به جهان با غیر.." [ @jonoon_ETA ]
به قولِ خسرو شکیبایی گاهی سکوت میکنی چون اونقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی .. [ @jonoon_ETA ]
«إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا» خدا میگه؛ «حواسم بهت هست و مراقبتم..» وقتی آنقدر قشنگ میگه لطفا نه نگرانی برای مسیر آرزوهات داشته باش نه غصه اشو بخور.. اون همیشه و همه جا کنارته! بهش اعتماد کن ✨
"تُــــو" آنقدر که زیبایی اِی کاش زَمین بِشوَم و هَر روز به دورِ قَد و بالایِ ماهِ "تُــــو" بِگردَم 🫀 [ @jonoon_ETA ]