'ڄنۅن♡¡
عاشقتم نه به رنگ شعار! #یاغی [ @jonoon_ETA ]
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من از تمام دنیا شبی بریدم تو را که دیدم..)؛!
#یاغی
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
کرمانیا یه قربونصدقه دارن که میگن: «عُمرَم رو عُمرِت» یعنی الهی که سالهای عمر من به تو اضافه شه!
کُرد زبان ها به عزیزِدلشون میگن ”ناوسکگم” یعنی«قلب و وجودِمن» همینقدر کوتاه و پر عشق ♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اونجاکهتوفیلمشبیکهماهکاملشد هوتنشکیبامیگه : - خیلیدوسدارمموهاتوببینم . . مادرممیگفت :
توی سریال جیران وقتـی شاه چشمش
بہ جیران میوفته این شعرو باخودش میگہ
"گفتۍ شکار گیرم
رفتـــے شکار گشتی(:♥️
گفتی قرار گیرم رفتی بی قرار گشتۍ . . !"
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از آبجی ساغر
این عکس خیلی قشنگه♥️🇮🇷
به قولِ آقای حسین دارابی: وقتی آمریکا با شماست، اسرائیل با شماست، اروپا با شماست، امپراطوری رسانهای غرب با شماست، فضای مجازی با شماست، سلبریتی با شماست اما باز هم نمیتونید جمهوری اسلامی رو سرنگون کنید، پس یقین داشته باشید که خدا با شما نیست!
#حجاب | #ایران | #امام_زمان
'ڄنۅن♡¡
به قول هوشنگ ابتهاج: "یکجا به کنار تو ارزد به جهان با غیر.." [ @jonoon_ETA ]
به قولِ خسرو شکیبایی
گاهی سکوت میکنی
چون
اونقدر رنجیدی
که نمیخوای حرف بزنی ..
[ @jonoon_ETA ]
«إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا»
خدا میگه؛ «حواسم بهت هست و مراقبتم..»
وقتی آنقدر قشنگ میگه لطفا نه نگرانی برای مسیر آرزوهات داشته باش نه غصه اشو بخور.. اون همیشه و همه جا کنارته! بهش اعتماد کن ✨
"تُــــو" آنقدر که زیبایی
اِی کاش زَمین بِشوَم و هَر روز به دورِ
قَد و بالایِ ماهِ "تُــــو" بِگردَم 🫀
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از کانال رسمی حرم مطهر امام رضا علیه السلام
«صلوات خاصه امام حسن عسکری(ع)»
اللّٰهُمَّ صَلِّ عَلَى الْحَسَنِ بْنِ عَلِيِّ بْنِ مُحَمَّدٍ الْبَرِّ التَّقِيِّ، الصَّادِقِ الْوَفِيِّ، النُّورِ الْمُضِيءِ، خازِنِ عِلْمِكَ، وَالْمُذَكِّرِ بِتَوْحِيدِكَ، وَوَلِيِّ أَمْرِكَ، وَخَلَفِ أَئِمَّةِ الدِّينِ الْهُداةِ الرَّاشِدِينَ، وَالْحُجَّةِ عَلَىٰ أَهْلِ الدُّنْيا، فَصَلِّ عَلَيْهِ يَا رَبِّ أَفْضَلَ مَا صَلَّيْتَ عَلَىٰ أَحَدٍ مِنْ أَصْفِيائِكَ وَحُجَجِكَ وَأَوْلادِ رُسُلِكَ يَا إِلٰهَ الْعالَمِينَ.
التماس دعا🙏
🖤 اینجا #قلب_ایران است؛ در حرم بمانید👇
کانال رسمی حرم مطهر امام رضا(ع)
🆔 @razavi_aqr_ir
- کسی که اول عذرخواهی میکنه معمولا طرف مقابلش رو بیشتر دوست داره!
#تئوری
[ @jonoon_ETA ]