Ali Zand VakiliAli Zand Vakili - Fasle Parishani (128).mp3
زمان:
حجم:
3.6M
بی تو پر از داغ پریشانیام
مهر جنون خورده به پیشانیام
پس تو کجایی که نمیبینیام؟
پس تو کجایی که نمیدانیام؟
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
توی سریال جیران وقتـی شاه چشمش بہ جیران میوفته این شعرو باخودش میگہ "گفتۍ شکار گیرم رفتـــے شکار گ
یهجایی توی انیمیشن Frozen، شخصیتِ اولاف میگه:
«بعضی از آدما ارزش ذوب شدن دارن.»
و ذوب شدن برای اولاف یعنی پایان زندگی.
میخوام بگم آدمای اطرافتون رو جوری انتخاب کنید که ارزششو داشته باشن بخاطرشون ذوب بشید!
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
یهجایی توی انیمیشن Frozen، شخصیتِ اولاف میگه: «بعضی از آدما ارزش ذوب شدن دارن.» و ذوب شدن برای اولا
#دیالوگ :
میشهنری؟حداقلحالانرو،آخههواسردهبه هرچیدستمیزنمیخه،رویتختکهدرازمیکشم یخه،یهوقتبروکهآدمبغلنخوادلرزشنگیره، بزاردلمناینزمستونروباتوردکنه؛
تواینسوزلعنتیکهمیزنهبهاستخونا،نروخب!
@jonoon_ETA
آوارهی پیادهروهای دلتنگیایم،
نه قرارها فرا میرسند
و نه ما از انتظار خسته میشویم ..
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
به قولِ خسرو شکیبایی گاهی سکوت میکنی چون اونقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی .. [ @jonoon_ETA ]
به قول مولانا:
هرکسی را همدم غمها و تنهایی مدان
سایه هم راهِ تو میآید ولی همراه نیست...
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
«إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا» خدا میگه؛ «حواسم بهت هست و مراقبتم..» وقتی آنقدر قشنگ میگه
«وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ»
حرف های اونا تورو ناراحت نکنه چون که تمام قدرت ها دست خداست..✨
[ @jonoon_ETA ]
از تمام دارایی دنیا ..
هیچ نمی خواهم
فقط بگذار این "دوستت دارم " ♥️
همیشه مال من باشد :)♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اسپانیایی ها وقتی میخوان دلتنگیشون رو نشون بدن میگن: "Pienso en ti siempre" یعنی:تواناییشو ندارم که
ترک زبونا که بخوان از کسی تعریف کنن میگن
"سن قیشین ایلک قاری کیمین گُزَلسین"
یعنی تو به اندازهی اولین برف زمستون قشنگی:))
[ @jonoon_ETA ]