eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
'ڄنۅن♡¡
یه‌جایی توی انیمیشن Frozen، شخصیتِ اولاف میگه: «بعضی از آدما ارزش ذوب شدن دارن.» و ذوب شدن برای اولا
: میشه‌نری؟حداقل‌حالانرو،آخه‌هوا‌سرده‌به هرچی‌دست‌میزنم‌یخه،روی‌تخت‌که‌دراز‌میکشم یخه،یه‌وقت‌بروکه‌آدم‌بغل‌نخواد‌لرزش‌نگیره، بزاردل‌من‌این‌زمستون‌روباتوردکنه؛ تواین‌سوز‌لعنتی‌که‌میزنه‌به‌استخونا،نروخب! @jonoon_ETA
آواره‌ی پیاده‌روهای دلتنگی‌ایم، نه قرارها فرا می‌رسند و نه ما از انتظار خسته می‌شویم .. [ @jonoon_ETA ]
‌-[دلم برای خودم از نگاهِ تو تنگ شده...]
'ڄنۅن♡¡
به قولِ خسرو شکیبایی گاهی سکوت میکنی چون اونقدر رنجیدی که نمیخوای حرف بزنی .. [ @jonoon_ETA ]
به قول مولانا: هرکسی را همدم غم‌ها و تنهایی مدان سایه هم راهِ تو می‌آید ولی همراه نیست... [ @jonoon_ETA ]
‌اللّٰھم‌عجل‌لولیڪ‌الفرج ♡00:00♡ [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
«إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا» خدا میگه؛ «حواسم بهت هست و مراقبتم..» وقتی آنقدر قشنگ میگه
«وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ» حرف های اونا تورو ناراحت نکنه چون که تمام قدرت ها دست خداست..✨ [ @jonoon_ETA ]
از تمام دارایی دنیا .‌. هیچ نمی خواهم فقط بگذار این "دوستت دارم " ♥️ همیشه مال من باشد :)♡ [ @jonoon_ETA ]
«در دلم بِنشسته ای؛ بیرون مَیا..!» [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اسپانیایی ها وقتی میخوان دلتنگیشون رو نشون بدن میگن: "Pienso en ti siempre" یعنی:تواناییشو ندارم که
ترک زبونا که بخوان از کسی تعریف کنن میگن "سن قیشین ایلک قاری کیمین گُزَلسین" یعنی تو به اندازه‌ی اولین برف زمستون قشنگی:)) [ @jonoon_ETA ]
«اندکی از تو بسیاریست از همه چیز..» [ @jonoon_ETA ]
عیدتون مبارک باشه رفقاا😍
اللّٰھم‌عجل‌لولیڪ‌الفرج