'ڄنۅن♡¡
«وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ» حرف های اونا تورو ناراحت نکنه چ
الحُب هو أنّ تجد ألف سبب للرحیل
فتبقى!
عشق آن است که هزار دلیل برای رفتن بیابی
اما بمانی ../:♥︎
[ @jonoon_ETA ]
پانداها وقتے هم دیگࢪو بغل میکنن
تا کسے جداشون نکنہ از هم جدا نمیشن ..!🐼✨
[ @jonoon_ETA ]
یه سریا وقتی اسمتو صدا میزنن برات خیلی جذابه. با خودت میگی: یعنی انقدر اسمم میتونست قشنگ باشه و خودم خبر نداشتم؟:)
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
چقدر جولین بارنز جدا شدن رو قشنگ توصیف میکنه و میگه: «چقدر دلم تنگ شده برای آنچه در او بود و باعث می
به قولِ حسین رضاییان
"همه ی دل خوشی ام آخر شب ها این است، دو سه خط با تو سخن گفتن و آرام شدن."
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
یه جا از سریال در چشم باد هست که بیژن به لیلی میگه: «تو سه روز بود که حرف نمی زدی سه روز بود که
تویِ فیلم یاغی یہ جایی بود جاوید به ابرا میگفت:
«یہ وقتایــے باید تیپا
بخورۍ تا توپت پرشه . . !(:»
یعنی تا زمین نخوری و نا امید نشی ؛ نمیتونے موفق بشی رفیق!🌱
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
الحُب هو أنّ تجد ألف سبب للرحیل فتبقى! عشق آن است که هزار دلیل برای رفتن بیابی اما بمانی ../:♥︎ [
«وَآتَاكُمْ مِنْ كُلِّ مَا سَأَلْتُمُوهُ ۚ»
یه جا خدا میگه: یادت نره برای چیزایی که الان داری یه روزی دعا کردی و آرزشو داشتی!
اون از هر چیزی که بخوای بهت میده کافیه از ته ته قلبت بخوای ♡
[ @jonoon_ETA ]
‹چالِ گونہ ڪنده اینجا و آنجاے لبت
‹لامروّت!›
‹من خودم لنگم... دِگر دامَت چہ بود؟
[ @jonoon_ETA ]
‹ توماهباش
برچشمانمبتاب
منشبمیشوم
تورادرآغوشمیکشم : )🔓🌱'! ›
#شب_بخیر
@jonoon_ETA