- خودمرابهفراموشیزدهام
وگرنهمیدانم
کههمیشهدرقلبم
جاییبرایتوخالیست . . 💙 ^^
@jonoon_ETA
تو . .
‹ اونیکههمیشهبرایحرفاتارزشقائلهوبا جونُدلبهشونگوشمیده ›
+ واقعاکاریمیکنیبخوامبغلتکنم :)
@jonoon_ETA
هدایت شده از آبجی ساغر
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رسما توی منجلابِ تاریکی گیر افتادم و هرچی دست و پا میزنم بیشتر میرم تو عمقِ تاریکی.
@jonoon_ETA