هدایت شده از آبجی ساغر
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رسما توی منجلابِ تاریکی گیر افتادم و هرچی دست و پا میزنم بیشتر میرم تو عمقِ تاریکی.
@jonoon_ETA
زندگيم روتين شده چيزی خوشحالم نميكنه ادمی ذوق زدم نميكنه حتی تكستی يه لبخند رو لبم نمياره، همه ادما مسخره و بی فايده شدن حال و هوام يجور شده و تغییر نميكنه، چيزايی كه قبلا خوشحالم ميكردن الان حتی يه جرقه هم تو دلم نميزنن، بعضی وقتا قشنگ حس ميكنم، قلبم داره مچاله ميشه از اين حجم از بدياتون داستان دار بودناتون و فیک بودنتون. خيلی خسته شدم و نميدونم چجوری بايد عوضش كنم.
@jonoon_ETA