🥲تابانم🥲:
نمیمانم دگر اینجا ازینجا من سفر باید
که من اکنون تبی دارم بتاب دیگری هستم
اگر کم بودم و ناچیز ببخشاییدم ای خوبان
خدا داند ک من اینجا خراب دیگری هستم
برای منکه بی مهرم شما دریای پر مهرید
در این دریای بی پایان حباب دیگری هستم
ندارم از شما کینه اگر چه بد بخوانیدم.....
😪💔
سلام گلی های من به علت پاره ای از مشکلات 😂 من دیگ ب عنوان ادمین هیچ فعالیتی ندارم و گروه رو از دور حمایت می کنم😂💔
و از این ب بعد منم مثل شما گلی ها فقط و فقط یه دنبال کننده هستم😀🧡
مرسی از شما ها ک مارو حمایت کردید دوستون دارم عشقید و در پایان خداحافظیی👋🏻🙂💛
اگه میخواید جواب امار رو بدونید در ناگفته ها عضو بشین😉
فعلا اقا پسرامون بیشترن
خانوم ها دوستاتون رو به گروه ما دعوت کنید و شکست را نپذیرین