'ڄنۅن♡¡
ساغرم شکسته ای ساقی..): [ @jonoon_ETA ]
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عشق عین جنگ میمونه
شروع کردنش اسونه
تموم کردنش سخته
فراموش کردنش محاله...!
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
من همونم..): [ @jonoon_ETA ]
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اون که یه وقتی
تنها کسم بود..🚶♀
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
"قُلْ هُوَ رَبِّي لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ مَتَابِ" بگو: او خدای م
"یا رَبَّ اِنَّ لَنا فیکَ اَمَلاً طَویلاً کَثیراً"
خدایا ما روتو خیلی حساب کردیم ..
[ @jonoon_ETA ]
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من تو رو دوست دارمت
قد چشمام به خدا🙃♥️
[ @jonoon_ETA ]
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرش رفتیو از درد به خود پیچیدم👩🦯،،
[ @jonoon_ETA ]
917.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی دلمون پاره میشه واسه نبودنت دلبر...
[ @jonoon_ETA ]
همه شب
سجده برآرم
که بیایی
تو به خوابم
ودر آن
خواب
بمیرم
که تو آیی و بمانی ..
[ @jonoon_ETA ]
یه سندرومی هم هست به اسم
«سندروم وفاداری بیقرار»
اینجوریه که حتی نسبت به کسی که دیگه توی زندگیمون نیست، احساس تعهد میکنیم. خیلی خیالپردازانه و به امیدِ واهی برگشتن کسی، خودمونو از ادامهی زندگی و رفتن به مراحل بعد محروم میکنیم، فقط و فقط به خاطر این که هنوز در اعماق ذهنمون منتظر کسی هستیم
منتظر کسی که احتمالا هیچ اهمیتی برای انتظار متوهمانهی ما قائل نیست
[ @jonoon_ETA ]