1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آخرش رفتیو از درد به خود پیچیدم👩🦯،،
[ @jonoon_ETA ]
917.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ولی دلمون پاره میشه واسه نبودنت دلبر...
[ @jonoon_ETA ]
همه شب
سجده برآرم
که بیایی
تو به خوابم
ودر آن
خواب
بمیرم
که تو آیی و بمانی ..
[ @jonoon_ETA ]
یه سندرومی هم هست به اسم
«سندروم وفاداری بیقرار»
اینجوریه که حتی نسبت به کسی که دیگه توی زندگیمون نیست، احساس تعهد میکنیم. خیلی خیالپردازانه و به امیدِ واهی برگشتن کسی، خودمونو از ادامهی زندگی و رفتن به مراحل بعد محروم میکنیم، فقط و فقط به خاطر این که هنوز در اعماق ذهنمون منتظر کسی هستیم
منتظر کسی که احتمالا هیچ اهمیتی برای انتظار متوهمانهی ما قائل نیست
[ @jonoon_ETA ]
خداوند! "کرم ابریشم را به پروانه" "دانهی شن را به مروارید" "تکه زغالی را به الماس" تغییر میدهد. اگر زمان به سختی گذشت و تحت فشار بودی، او بر روی تو نیز کار میکند.!🦋🌥☕️✨
#یادت_باشه🌱➣𓆩᳦᳣ ᳝🦋᳤᳥ ᳝𓆪
[ @jonoon_ETA ]
842.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به خدا خوبتر از خوبتر از خوب تری..):♡
[ @jonoon_ETA ]