2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گمان نکن شادم...
آنچه میبینی رقص ماهی بر سر قلاب است!!
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از ازهَردَریسُخن🗣
امشب اول ماه رجب است هر کس ده نفر را
با خبر کند تمام گناهانش بخشیده میشود.
"رسول خدا صلی علیه آله"🌿
دوستان امشب هركس دعا كنه، قبول ميشه
چون امشب ماه خانهی خدا رو طواف ميكنه؛
«ربى من كل ذنب واتوب الیک»امشب ماه
عمود بر کعبه میشه؛ التماس دعا امشب تلاوت آيه29و30سوره فاطر باعث نزول بركت است. شما هم مثل من برای دوستاتون ارسال کنید.
بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحِيم إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلاةَ وَأَنْفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَنْ تَبُورَ ﴿٢٩﴾لِیُوَفِّیَهُمْ أُجُورَهُمْ وَیَزِیدَهُمْ مِنْ فَضْلِهِ إِنَّهُ غَفُورٌ شَکُورٌ( ۳۰)سُبحانَ الله يا فارِجَ الهَمّ وَ يا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَـمّی وَ يَسّر اَمری وَ ارحِم ضَعفی وَ قِلَـّةَ حيلَتی وَ ارزُقنی حَيثَ لا اَحتَسِب يا رَبَّ العالَمين✨.
حضرت محمد"ص" فرمودند هرکس این دعارا
بین مردم پخش کند گرفتاریهایش حل شود؛
فقط امشب.
#ماه_رجب
#امام_زمان
'ڄنۅن♡¡
فرانسوی ها به جاي اينكه بگن من دلتنگ توام، ميگن:"Te me manques"؛ يعني تو از من گُم شدی. قشنگتر از
شمالیا یه جمله دارن که میگن:
"تی دلی دردی بَمیرم."
یعنی اگه داری
غصه میخوری، من واسه دلت بمیرم!
حالا من تورو خیلی تی دلی دردی بَمیرم :)♡
[ @jonoon_ETA ]
یاد من باشد دم صبح
جور دیگر باشم
بد نگویم به هوا، آب، زمین
مهربان باشم، با مردم شهر
و فراموش کنم، هر چه گذشت
خانهی دل، بتکانم از غم...
[ @jonoon_ETA ]
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونی
ولی دنیا هنوز قشنگیاشو داره..!
[ @jonoon_ETA ]
دلم میخواد زنگ بزنی بگی
بپوش بیا دم در منتظرتم و
وقتی اومدم ببینم یه پلاستیک
پر شیرکاکائو و کیک دستته
میخوای ببریم دور دور.