9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
میدونی
ولی دنیا هنوز قشنگیاشو داره..!
[ @jonoon_ETA ]
دلم میخواد زنگ بزنی بگی
بپوش بیا دم در منتظرتم و
وقتی اومدم ببینم یه پلاستیک
پر شیرکاکائو و کیک دستته
میخوای ببریم دور دور.
پرسیدم :
-چقدر دوستم داری؟!*
گفت :*
-یک عمرو پنج دقیقه . . !*
*پرسیدم : اون پنج دقیقه چیه باز؟!*
*گفت : شنیدم بعد از مرگ همچنان پنج دقیقه قلب سالمه و اون پنج دقیقه از اخرین لحظات عمرم هم وصف دوست داشتن تو میکنم🧡🍂
گفتم تو فرهاد منی
گفتا تو شیرینی مگر؟!
گفتم خرابت میشوم
گفتا تو آبادی مگر؟!
گفتم ندادی دل به من
گفتا تو جان دادی مگر؟!
گفتم ز کویت میروم
گفتا تو آزادی مگر؟!
گفتم فراموشم نکن
گفتا تو در یادی مگر؟!
[ @jonoon_ETA ]
هدایت شده از آبجی ساغر
13.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یالَیتَنی کلُ النّاظِرینَ اِلَیک..
کاش من تمامِ کسانی که نگاهَت میکنند بودم :)
[جابرایمنـهگـنـجـشکزیادستولی
بـهدرخـتانِ خـیابانِتـوعادت دارم♥️!]
[ @jonoon_ETA ]