[جابرایمنـهگـنـجـشکزیادستولی
بـهدرخـتانِ خـیابانِتـوعادت دارم♥️!]
[ @jonoon_ETA ]
از قشنگیهایِ خدا اونجاست که بعد از اون همه گناه، انقدر آبرومون رو حفظ کرده که بقیه ما رو میبینن میگن التماس دعا :)
[ @jonoon_ETA ]