نوش جانش بشود هرکه حرم رفت حسین
خودمانیم ولی گاه حسادت کردم:)💔
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
عقل بیهوده سر طرح معما دارد بازی عشق مگر شاید و اما دارد..؟ [ @jonoon_ETA ]
بازی عشق مگر شاید و اما دارد..؟!
بازهمکشتهوبازندهیِاینجنگمنم …
کهطُبالشکرچشمانتومنیكنفرم :)
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
19.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به خداحافظی تلخ تو سوگند، نشد
که تو رفتی و دلم ثانیهای بند نشد
لب تو میوهی ممنوع ولی لب هایم
هر چه از طعم لب سرخ تو دلتنگ نشد!
[ @jonoon_ETA ]
«ترجیح میدهم به ذوقِ خویش دیوانه باشم تا به میلِ دیگران عاقل...»
زندگی یعنی همین!
[ @jonoon_ETA ]