به هوش بودم از اول که دل به کس نسپارم
شمایل تو بدیدم نه عقل ماند و نه هوشم
#سعدی
#تکبیت
[ @jonoon_ETA ]
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش یا رب
که نیافتد به کسی کار کسی!):
[ @jonoon_ETA ]
کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت
اینگونه در التهاب فردا نگذاشت
سوگند نمیخورم ولی باور کن
کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت . . .
[ @jonoon_ETA ]