10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ܝ̇ߺیܢܚࡅ߳ܩࡅ߳وܔ ܝ̇ߺܘ ܣܩࡅ߳وܔ ܢ̣یܢܚ݅ࡅ߳ܝࡅ߳وܔ
[@jonoon_ETA]
'ڄنۅن♡¡
ندونسته دلمو به غریبه سپردم.. تو بخون😉 [ @jonoon_ETA ]
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بگو مگه دوسم نداشتی؟
چرا رفتی تنهام گذاشتی!؟
تو بخون😉
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
به تو که میرسم، مکث میکنم. انگار در زیباییات چیزی جا گذاشتهام؛ مثلا در صدایت آرامش، یا در چشم هایت
عجب طوفانِ بیرحمیست عطری آشنا گاهی
#مریم_عظیمی🌱
[ @jonoon_ETA ]