'ڄنۅن♡¡
آدمها هم مثل درختها بودند. یک برف سنگین همیشه بر شانههای آدم وجود داشت، و سنگینیاش تا بهار دیگر
«عزم دیدار تو دارد جانِ بر لب آمده
باز گردد یا برآید؟ چیست فرمان شما؟»
#حافظ🌱
اولین شبی که بیتو گذراندم
چنان شکستم ک صبح
وقتی غمت به سراغ آمد
دیگر مرا نمیشناخت✨🙂
هر که را دیدم خیانت کرد و رفت
هر که با من بود یار من نبود
هر که آمد بر دلم زخمی گذاشت
خود ندانستم از این غمها چه سود 🙂
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیم است کھ سودایت دیوانه کند مارآ
[ @jonoon_ETA ]