کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت
اینگونه در التهاب فردا نگذاشت
سوگند نمیخورم ولی باور کن
کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت . . .
[ @jonoon_ETA ]
هنوز هم صدقه هایم به نیت سلامتی توست . . .
هی . . .
معشوقه ی من. . . ؟
سلامتی . . . ؟
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
هرکسی در دل من جای خودش را دارد جانشین تو در این سینه خداوند نشد..! [ @jonoon_ETA ]
35.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آدما از دور قشنگن از خیلی دور!
[ @jonoon_ETA ]