'ڄنۅن♡¡
با من که دل و دین به تو دادم به از این باش..! [ @jonoon_ETA ]
جز رخ دلربای تو...
[ @jonoon_ETA ]
خدا اونقدرا هم که نشون میده صبور نیست!
من خودم آیه به آیه بیتابیش رو برایِ توبه بندهاش دیدم :)
[ @jonoon_ETA ]
یه چیزایی هست نه میشه نوشت
نه میشه به زبون آورد
و نه میشه فراموش کرد
همونا میشن چروکهای صورت
موهای سفید ...
بد اخلاقی های گاه و بیگاه
بهترین سبك زندگی رو حافظ داره اونجا ك شونههاشو میندازه بالا و میگه :
- مباش در پی آزار و هرچه خواهی کن💚' :)!
[ @jonoon_ETA ]
ولی من یه آدمیو میخوام که وقتی همه سعی دارن باهاش لاس بزنن من در حالی که نگاهش میکنم لبخند بزنم و پامو بندازم روی هم و بگم تلاشتونو بکنید و مطمئن باشم که هیچکس جز من نمیتونه نظرشو جلب کنه🥲🌱