'ڄنۅن♡¡
زخم تبرت مانده ولی جای شکایت شادم که نگه داشتهام از تو نشانه! #سعدی🌱 [ @jonoon_ETA ]
«مدارِ خلق به فکرِ محال میگذرد»
#بیدل_دهلوی🌱
[ @jonoon_ETA ]
ما هی میایم خودمونو تو دل یکی جا کنیم، هی خودمونو مچاله میکنیم که جا بگیریم تو دلش آخرشم له و لورده میمونیم بیرون ...!💫🖤
<@jonoon_ETA>
'ڄنۅن♡¡
«مدارِ خلق به فکرِ محال میگذرد» #بیدل_دهلوی🌱 [ @jonoon_ETA ]
دل رنجور مرا نیست به غیر از تو دوا
ای دوای دل ما، از سر رنجور مرو...!
#اوحدی_مراغهای🌱
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
غم اگر هست خود ناجی خویشم،، [ @jonoon_ETA ]
تو در بند بند وجود من
فراوانی...
[ @jonoon_ETA ]