'ڄنۅن♡¡
«مدارِ خلق به فکرِ محال میگذرد» #بیدل_دهلوی🌱 [ @jonoon_ETA ]
دل رنجور مرا نیست به غیر از تو دوا
ای دوای دل ما، از سر رنجور مرو...!
#اوحدی_مراغهای🌱
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
غم اگر هست خود ناجی خویشم،، [ @jonoon_ETA ]
تو در بند بند وجود من
فراوانی...
[ @jonoon_ETA ]
تو شلوغ ترین قسمتای زندگیمم میگردم خلوت ترین جارو پیدا میکنمو میشینم یه گوشه ک راحتتر ب تو فکرکنم...
<@jonoon_ETA>