هیچکس بابت رفتاری که با من
کرد عذرخواهی نکرد، فقط منو
بخاطر واکنشم سرزنش کردن!
<@jonoon_ETA>
تو سریال گناه فرشته شهاب حسینی یه دیالوگ داره ک میگه
(چه تو این بازی مهتاب دست داشته باشه چه نداشته باشه برام اون آدم سابق نمیشه دیگه نمیشناسمش)
حکایت خیلیامونه...
خیلی از عزیزانمون برامون اون آدم سابق نشدنو دیگه نمیشناسیمشون ...
همه درحال سجود و دل من پیش تو یار!
عذر من چیست که چشمان تو معبود شده؟
[ @jonoon_ETA ]
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تولدتمبارکایتولددوبارهزندگی...🤍🌿
<@jonoon_ETA>