'ڄنۅن♡¡
بشدی و دل ببردی و به دست غم سپردی شب و روز در خيالی و ندانمت کجايی...! #سعدی🌱 [ @jonoon_ETA ]
نمیدانم نهان از من،
چه نیکی کردهای با دل؟
که چون غافل شوم از او،
دوان سوی تو میآيد...
#شفائی_اصفهانی🌱
[ @jonoon_ETA ]
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه چیز تمام شد …!
سوار قطار شدی و رفتی …
حالا باید در شهری دور باشی ؛
در قلب من چه کار می کنی …؟!
<@jonoon_ETA>
999.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من به بودن در کنار عشق عادت کردهام
با نمک های نمکدان های تو خو کرده ام
ننگ بر آن شب که بی یاد تو خورشید افکنَد
ننگ بر روزی که بی یادت سیاهی آورد
ܩܝࡎ߭ࡅ࡙ܘ ࡎߊܢ̣ܝࡅ࡙ߊࡍ߭
<@jonoon_ETA>
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چتری گرفته ام به سرم جای هر دومان
باران تمام میشود اما تو نیستی
#حسین_مهدوی
<@jonoon_ETA>
دلم بهانه ی تو را دارد
تو می دانی بهانه چیست؟!
بهانه همان است که
شب ها
خواب از چشم من می دزدد…
<@jonoon_ETA>