شازده کوچولو پرسید : ادمایی که تنهان کجا میرن ؟
روباه گفت : تو خودشون ...🙂💜
[ @jonoon_ETA ]
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگه چیزی رو دوست داری باید رها کردنش هم یاد بگیری!
[ @jonoon_ETA ]